Své klienty a zákazníky oslovuje pro aktivní spolupráci na zlepšování produktů a služeb česká společnost Pears Health Cyber. Společnost zavedla pro všechny své aktivity metodiku, pomocí které získává na své služby zpětnou vazbu, kterou následně přetavuje do inovací a své služby rychle mění.
„Nestačí nám prostý průzkum spokojenosti, našim cílem je získávat názory a individuálně na ně reagovat, ať už jde o klienta z našich služeb šťastného, či nespokojeného. Potřebujeme vědět, jak jsou spokojení, jak jsou ochotni nejen naše služby objednávat, ale také je svým názorem posunovat dál k vyšší užitné hodnotě a spontánně je doporučovat. Jednoduše řečeno: stojí nám za to vypiplávat si klienty tak, aby byli s námi prostě šťastní,“ řekl Vladimír Finsterle, majitel společnosti a iniciátor projektu.
Pro zjišťování spokojenosti si společnost vypracovala metodiku tzv. Indexu štěstí, která po každé vyřízené či stornované objednávce, reklamaci, skončeném projektu nebo transferové objednávce zjišťuje silné a slabé stránky produktu nebo služby. Metodiku zatím společnost aplikuje ve své internetové lékárně www.lekarna.cz (první a největší internetová lékárna ve střední Evropě) a v digitálním marketingu ve zdravotnictví (elektronický bulletin PIPPL.cz pro praktické lékaře, elektronický bulletin pro urology Urozpravodaj.cz).
„Sledujeme hlavně frekvenci určitých témat a ta, která se opakují, se snažíme řešit. Příklad? Často jsme četli vzkaz, že lidem vadí, že nemohou platit na osobních odběrech kartou. Tak to postupně měníme, i když je to pro nás nákladné. Považujeme to ale za prozákaznické opatření,“ doplňuje V. Finsterle
S Indexem štěstí budou do podzimu aktivně pracovat všechny divize společnosti Pears Health Cyber, stane se trvalou součástí filozofie jejího podnikání. Vedení společnosti očekává, že díky metodice bude schopna rychle realizovat viditelné proklientské změny a iniciovat strategická rozhodnutí včetně investic s největším dopadem.
O společnosti Pears Health Cyber
Česká společnost Pears Health Cyber už téměř 15 let podniká v oblasti farmacie a zdravotnictví. Je zakladatelem a lídrem internetového trhu s léčivými volně prodejnými přípravky a doplňky stravy, provozuje nejmladší síť kamenných lékáren, realizuje pacientské a edukační programy. Věnuje se digitální komunikaci a marketingovým konzultacím pro farma firmy, distribuci lékárenských produktů s vysokou přidanou hodnotou. Z pohledu klientů operuje společnost po celé Evropě včetně Ruska, z hlediska dodavatelů včetně Austrálie.
Více na www.pearshealthcyber.cz