INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Své klienty a zákazníky oslovuje pro aktivní spolupráci na zlepšování produktů a služeb česká společnost Pears Health Cyber. Společnost zavedla pro všechny své aktivity metodiku, pomocí které získává na své služby zpětnou vazbu, kterou následně přetavuje do inovací a své služby rychle mění.

„Nestačí nám prostý průzkum spokojenosti, našim cílem je získávat názory a individuálně na ně reagovat, ať už jde o klienta z našich služeb šťastného, či nespokojeného. Potřebujeme vědět, jak jsou spokojení, jak jsou ochotni nejen naše služby objednávat, ale také je svým názorem posunovat dál k vyšší užitné hodnotě a spontánně je doporučovat. Jednoduše řečeno: stojí nám za to vypiplávat si klienty tak, aby byli s námi prostě šťastní,“ řekl Vladimír Finsterle, majitel společnosti a iniciátor projektu. 

Pro zjišťování spokojenosti si společnost vypracovala metodiku tzv. Indexu štěstí, která po každé vyřízené či stornované objednávce, reklamaci, skončeném projektu nebo transferové objednávce zjišťuje silné a slabé stránky produktu nebo služby. Metodiku zatím společnost aplikuje ve své internetové lékárně www.lekarna.cz (první a největší internetová lékárna ve střední Evropě) a v digitálním marketingu ve zdravotnictví (elektronický bulletin PIPPL.cz pro praktické lékaře, elektronický bulletin pro urology Urozpravodaj.cz).

„Sledujeme hlavně frekvenci určitých témat a ta, která se opakují, se snažíme řešit. Příklad? Často jsme četli vzkaz, že lidem vadí, že nemohou platit na osobních odběrech kartou. Tak to postupně měníme, i když je to pro nás nákladné. Považujeme to ale za prozákaznické opatření,“ doplňuje V. Finsterle 

S Indexem štěstí budou do podzimu aktivně pracovat všechny divize společnosti Pears Health Cyber, stane se trvalou součástí filozofie jejího podnikání. Vedení společnosti očekává, že díky metodice bude schopna rychle realizovat viditelné  proklientské změny a iniciovat strategická rozhodnutí včetně investic s největším dopadem.

O společnosti Pears Health Cyber

Česká společnost Pears Health Cyber už téměř 15 let podniká v oblasti farmacie a zdravotnictví. Je zakladatelem a lídrem internetového trhu s léčivými volně prodejnými přípravky a doplňky stravy, provozuje nejmladší síť kamenných lékáren, realizuje pacientské a edukační programy. Věnuje se digitální komunikaci a marketingovým konzultacím pro farma firmy, distribuci lékárenských produktů s vysokou přidanou hodnotou. Z pohledu klientů operuje společnost po celé Evropě včetně Ruska, z hlediska dodavatelů včetně Austrálie.

Více na www.pearshealthcyber.cz                      

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3