INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Své klienty a zákazníky oslovuje pro aktivní spolupráci na zlepšování produktů a služeb česká společnost Pears Health Cyber. Společnost zavedla pro všechny své aktivity metodiku, pomocí které získává na své služby zpětnou vazbu, kterou následně přetavuje do inovací a své služby rychle mění.

„Nestačí nám prostý průzkum spokojenosti, našim cílem je získávat názory a individuálně na ně reagovat, ať už jde o klienta z našich služeb šťastného, či nespokojeného. Potřebujeme vědět, jak jsou spokojení, jak jsou ochotni nejen naše služby objednávat, ale také je svým názorem posunovat dál k vyšší užitné hodnotě a spontánně je doporučovat. Jednoduše řečeno: stojí nám za to vypiplávat si klienty tak, aby byli s námi prostě šťastní,“ řekl Vladimír Finsterle, majitel společnosti a iniciátor projektu. 

Pro zjišťování spokojenosti si společnost vypracovala metodiku tzv. Indexu štěstí, která po každé vyřízené či stornované objednávce, reklamaci, skončeném projektu nebo transferové objednávce zjišťuje silné a slabé stránky produktu nebo služby. Metodiku zatím společnost aplikuje ve své internetové lékárně www.lekarna.cz (první a největší internetová lékárna ve střední Evropě) a v digitálním marketingu ve zdravotnictví (elektronický bulletin PIPPL.cz pro praktické lékaře, elektronický bulletin pro urology Urozpravodaj.cz).

„Sledujeme hlavně frekvenci určitých témat a ta, která se opakují, se snažíme řešit. Příklad? Často jsme četli vzkaz, že lidem vadí, že nemohou platit na osobních odběrech kartou. Tak to postupně měníme, i když je to pro nás nákladné. Považujeme to ale za prozákaznické opatření,“ doplňuje V. Finsterle 

S Indexem štěstí budou do podzimu aktivně pracovat všechny divize společnosti Pears Health Cyber, stane se trvalou součástí filozofie jejího podnikání. Vedení společnosti očekává, že díky metodice bude schopna rychle realizovat viditelné  proklientské změny a iniciovat strategická rozhodnutí včetně investic s největším dopadem.

O společnosti Pears Health Cyber

Česká společnost Pears Health Cyber už téměř 15 let podniká v oblasti farmacie a zdravotnictví. Je zakladatelem a lídrem internetového trhu s léčivými volně prodejnými přípravky a doplňky stravy, provozuje nejmladší síť kamenných lékáren, realizuje pacientské a edukační programy. Věnuje se digitální komunikaci a marketingovým konzultacím pro farma firmy, distribuci lékárenských produktů s vysokou přidanou hodnotou. Z pohledu klientů operuje společnost po celé Evropě včetně Ruska, z hlediska dodavatelů včetně Austrálie.

Více na www.pearshealthcyber.cz                      

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3