Za 20 let působení u nás se společnost Auto Kelly, obchodně-logistická firma působící v oblasti distribuce a prodeje náhradních dílů pro osobní, lehké užitkové i nákladní vozy a zakladatel sítě nezávislých autoservisů Auto Kelly Autoservis, vypracovala mezi naprostou špičku českého aftermarketového trhu. Dosáhla zde 30% podílu, a naplňuje tak cíl být jediným článkem spojujícím výrobce a dodavatele. Za dlouhodobým úspěchem Auto Kelly stojí snaha nabízet zákazníkům co nejvíce kvalitního a dostupného zboží i prvotřídní služby, rozvíjet svoje zaměstnance, volit spolehlivé obchodní partnery a sledovat současné tržní trendy. Aktuálně tak ve spolupráci s agenturou INCOMA GfK vznikl výzkum na téma vztahu Čechů k autoservisům a byla spuštěna nová praktická online aplikace MOJE GARÁŽ. Prostřednictvím široké nabídky odborných školení a workshopů v zázemí unikátního Tréninkového centra v Praze se navíc Auto Kelly zasazuje o profesionalizaci celého odvětví autoopravárenství.
Společnost Auto Kelly vznikla v roce 1994 jako česká firma a za dvacet let svého působení se jí podařilo získat více než 30% podíl na českém aftermarketovém trhu. Chce však nadále expandovat doma i v zahraničí, kde v současnosti působí na Slovensku a v Bulharsku, a svým zákazníkům přinášet další inovace pro jejich maximální komfort. Díky nejširší síti 70 specializovaných prodejen situovaných po celé republice i internetovému obchodu www.autokelly.cz je nabídka Auto Kelly vždy snadno dostupná. Přes 490 prověřených dodavatelů a privátní značky Carface, Beng, Ultimate, Ridero a Starline zajišťují komplexní sortiment, a to včetně kompletního výběru originálních dílů pro vozy ŠKODA. V nabídce je přes 850 000 různých produktů, které zahrnují širokou škálu autodílů, autopotřeb, autopříslušenství, elektrokol a skútrů, stejně jako rozsáhlou nabídku vybavení servisů.
Internetový obchod www.autokelly.cz je pak 24 hodin po 7 dní v týdnu pohodlně a jednoduše dostupný velkoobchodním zákazníkům i motoristům. Umožňuje také klientům získat všechny informace na jednom místě. Zahrnuje sofistikované funkce v uživatelsky přívětivém provedení jako například technická a servisní data, grafické katalogy originálních dílů s vyhledáváním podle VIN čísla či možnost online objednávky servisního zásahu pro garážovou techniku.
Další inovaci v elektronické oblasti představuje aplikace MOJE GARÁŽ pro maloobchodní zákazníky na www.autokelly.cz, díky níž nákup autodílů a dalšího příslušenství zvládne každý. Na základě online registrace a „zaparkování“ vozidla, které obnáší vyplnění důležitých technických dat, získá uživatel řadu výhod. Patří sem například odměny v podobě výhodného nákupu zboží či slevy na nákup dílů pro zaparkovaný vůz až do výše 20 %, a hlavně snadný přístup k nabídce náhradních dílů přímo pro daný vůz doslova na jeden „klik“. Aplikace dokáže také včas upozornit i na důležité termíny jako blížící se konec platnosti technické kontroly.
„Cestu online komunikace vidíme jako způsob, jak být našim zákazníkům nablízku a neustále
k dispozici, také z toho důvodu momentálně vyvíjíme MOJI GARÁŽ i v podobě mobilní aplikace a věříme, že nákup u Auto Kelly bude opět o něco komfortnější,“ dodává Michal Knor, marketingový ředitel společnosti Auto Kelly a.s.
SÍŤ AUTO KELLY AUTOSERVIS
Služby společnosti Auto Kelly významně rozšiřuje síť více než 200 nezávislých Auto Kelly Autoservisů. I v tomto směru se společnost Auto Kelly snaží formovat situaci na českém trhu ve prospěch zákazníka a pomoci při výběru servisu. Cílem sítě Auto Kelly Autoservisů je poskytovat motoristům plnohodnotnou alternativu k autorizovaným servisům.
Výzkum mapující vztah Čechů k autoservisům realizovaný Auto Kelly a agenturou INCOMA GfK na jaře letošního roku totiž odhalil, že 51 % respondentů navštěvuje originální servisy pouze proto,
že se obávají ztráty záruky na vůz. Po uplynutí záruky 24 % dotazovaných změní servis a z toho celých 64 % kvůli vysokým cenám a 35 % pro jeho přílišnou vzdálenost.
Přitom existuje takzvaná „bloková výjimka“, pojem neznámý 94 % návštěvníků autorizovaných servisů. Ta umožňuje i s vozem v záruce navštěvovat nezávislý servis (mimo některé specifické situace), pokud se dodrží podmínka montáže kvalitativně rovnocenných dílů a použití pracovních návodů schválených výrobcem. Každý majitel auta se tak může rozhodnout, kde dá svůj vůz v záruce opravit či prohlédnout.
Výhodou nezávislosti Auto Kelly Autoservisů je v porovnání s autorizovanými servisy výrazně širší výběr autodílů a příslušenství v různých cenových hladinách, ovšem za nekompromisního zachování vysoké úrovně kvality práce. Řídí se jednotnými standardy, jež kladou mimo jiné důraz na moderní vybavení, 100% zajištění oprav vozů různých značek, používání jen kvalitních dílů a neustálé vzdělávání zaměstnanců. Ve výsledku tak zákazník může v Auto Kelly Autoservisu ušetřit oproti autorizovaným servisům více než polovinu konečné ceny. Poznávacím znamením partnerů sítě Auto Kelly Autoservis je žluto-černá barevná kombinace, která je odlišuje od konkurence a na první pohled oslovuje zákazníky. Ti dle výsledků části výzkumu zaměřené na spokojenost s Auto Kelly Autoservisy nejvíce oceňují hustotu sítě, příjemný a kvalifikovaný personál, rychlost oprav či délku a flexibilitu otevírací doby. 72 % dotazovaných stávajících zákazníků přitom uvedlo, že navštěvují pouze jediný autoservis, a tím je Auto Kelly Autoservis.
MULTIFUNKČNÍ TRÉNINKOVÉ CENTRUM AUTO KELLY
Společnost Auto Kelly usiluje i o zvyšování úrovně poskytovaných služeb v celém autoopravárenském odvětví, za tímto účelem bylo vybudováno multifunkční Tréninkové centrum a vytvořen ucelený systém školení Auto Kelly. Tréninkové centrum nabízí zcela unikátní zázemí pro vysoce kvalifikovaná školení, a je tak možné zprostředkovat všechny aktuální odborné a technické informace z oblasti autoopravárenství. Kapacita centra je uzpůsobena tomu, aby si každý zákazník mohl ihned procvičit nově získané vědomosti v plně vybavené funkční dílně.
Filozofii poskytování vzdělávacích služeb na nejvyšší úrovni dotváří propracovaný školicí systém Auto Kelly, který je koncipován do ucelených souborů. Zákazník má možnost postupně navštěvovat navazující kurzy stále vyšší úrovně a po absolvování daného bloku získat Zlaté osvědčení specialisty pro konkrétní oblast autoservisních služeb.
(tz)