INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

MAKRO Cash & Carry ČR, česká dcera německé skupiny METRO, slaví 50 let od založení své matky. Ta 25. října 1964 v německém Müllheimu an der Ruhr otevřela první samoobslužný velkoobchod METRO. Oslavy výročí probíhají ve všech 29 zemích skupiny.

Oslavy padesátin zahájila komunikace směrem k zaměstnancům. „Zaměřili jsme se na ty, kteří letos také slaví padesátiny. Několik z nich dárkem překvapil generální ředitel Guillaume Chêne, který jim osobně přijel popřát přímo na pracoviště. Všichni zaměstnanci dostali speciální slevové kupony,“ vysvětluje Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR. „Oslavy výročí se promítly také do všech ostatních interních komunikačních kanálů,“ dodává.

Z „přepadovky“ generálním ředitelem vzniklo video pro interní komunikaci, které je zveřejněno zde: https://www.youtube.com/watch?v=r3btUJLCRz8.

České MAKRO komunikaci zahájilo již v březnu, ale hlavní část kampaně vrcholí v září a říjnu. „Cílem kampaně je potvrdit naši pozici jako partnera pro nezávislé podnikání,“ uvádí Marcela Syrovátková, Head of Branding v MAKRO Cash & Carry ČR. „Během celého roku běžely prodejní akce k 50. výročí. Komunikaci zastřešila brandová kampaň se sloganem VY  & MAKRO. Jubilejní týdny, jak nazýváme aktuální kampaň v září a říjnu, jsou vrcholem komunikace. Jsou hodně zaměřené na zákazníky a prodej,“ dodává.

Kampaň v první řadě přináší 50 jednodenních nabídek. Velkoobchod na ně upozorňuje prostřednictvím printové reklamy, zejména v celostátních denících, podpory v rádiích, v online kanálech a na sociálních sítích. Doplňuje je adresný mailing, ale i SMS zprávy. Důležitá je in-store podpora: vlajky, plakáty, spoty na LCD displejích u pokladen a další POS materiály. Akce začala 12. září a poběží až do konce října. Jednodenní akce podpoří vouchery se slevovými kupony.

Ve druhé polovině října MAKRO spustí výherní akci, ve které lze soutěžit o auto a řadu dalších cen. „Jubilejní výhry budou podpořeny in-store komunikací ve všech velkoobchodních střediscích, speciální sekcí na webu, cílenými mailingy a online reklamou,“ nastiňuje komunikační kanály Syrovátková. Současně řetězec pořádá roadshow se šéfkuchaři, kteří postupně navštíví všechny velkoobchody po celé republice. „Vždy od čtvrtka do soboty v nich budou vařit profesionální kuchaři z místních restaurací, včetně známých tváří jako Jaroslav Sapík, Radek Šubrt nebo Marek Hora,“ doplňuje.

Oslavy 50 let postupně přerostou do vánoční kampaně. Propojí je věrnostní program, ve kterém zákazníci sbírají body za nákup. Ty pak mohou směnit za slevy na 30 druhů zboží. Program potrvá až do konce prosince.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3