INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

MAKRO Cash & Carry ČR, česká dcera německé skupiny METRO, slaví 50 let od založení své matky. Ta 25. října 1964 v německém Müllheimu an der Ruhr otevřela první samoobslužný velkoobchod METRO. Oslavy výročí probíhají ve všech 29 zemích skupiny.

Oslavy padesátin zahájila komunikace směrem k zaměstnancům. „Zaměřili jsme se na ty, kteří letos také slaví padesátiny. Několik z nich dárkem překvapil generální ředitel Guillaume Chêne, který jim osobně přijel popřát přímo na pracoviště. Všichni zaměstnanci dostali speciální slevové kupony,“ vysvětluje Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR. „Oslavy výročí se promítly také do všech ostatních interních komunikačních kanálů,“ dodává.

Z „přepadovky“ generálním ředitelem vzniklo video pro interní komunikaci, které je zveřejněno zde: https://www.youtube.com/watch?v=r3btUJLCRz8.

České MAKRO komunikaci zahájilo již v březnu, ale hlavní část kampaně vrcholí v září a říjnu. „Cílem kampaně je potvrdit naši pozici jako partnera pro nezávislé podnikání,“ uvádí Marcela Syrovátková, Head of Branding v MAKRO Cash & Carry ČR. „Během celého roku běžely prodejní akce k 50. výročí. Komunikaci zastřešila brandová kampaň se sloganem VY  & MAKRO. Jubilejní týdny, jak nazýváme aktuální kampaň v září a říjnu, jsou vrcholem komunikace. Jsou hodně zaměřené na zákazníky a prodej,“ dodává.

Kampaň v první řadě přináší 50 jednodenních nabídek. Velkoobchod na ně upozorňuje prostřednictvím printové reklamy, zejména v celostátních denících, podpory v rádiích, v online kanálech a na sociálních sítích. Doplňuje je adresný mailing, ale i SMS zprávy. Důležitá je in-store podpora: vlajky, plakáty, spoty na LCD displejích u pokladen a další POS materiály. Akce začala 12. září a poběží až do konce října. Jednodenní akce podpoří vouchery se slevovými kupony.

Ve druhé polovině října MAKRO spustí výherní akci, ve které lze soutěžit o auto a řadu dalších cen. „Jubilejní výhry budou podpořeny in-store komunikací ve všech velkoobchodních střediscích, speciální sekcí na webu, cílenými mailingy a online reklamou,“ nastiňuje komunikační kanály Syrovátková. Současně řetězec pořádá roadshow se šéfkuchaři, kteří postupně navštíví všechny velkoobchody po celé republice. „Vždy od čtvrtka do soboty v nich budou vařit profesionální kuchaři z místních restaurací, včetně známých tváří jako Jaroslav Sapík, Radek Šubrt nebo Marek Hora,“ doplňuje.

Oslavy 50 let postupně přerostou do vánoční kampaně. Propojí je věrnostní program, ve kterém zákazníci sbírají body za nákup. Ty pak mohou směnit za slevy na 30 druhů zboží. Program potrvá až do konce prosince.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3