INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Stabilizace trhu s elektřinou v roce 2014 sice přinesla menší přesuny zákazníků mezi jednotlivými dodavateli než v předchozích letech, ale přesto se největší hráči utkali o více než 330 tisíc odběrných míst. Hned za takzvanou velkou čtyřkou (ČEZ, E ON, RWE a PRE) se zařadil nový lídr mezi alternativními dodavateli CENTROPOL ENERGY, který si ukrojil 3,22% z celého trhu.

Největší přesuny na trhu se týkající se změny dodavatele se odehrály hned v lednu, kdy Operátor trhu zaznamenal přes 100 tisíc převodů odběrných míst. V dalších měsících změnilo dodavatele elektřiny v průměru už pouze kolem 20 tisíc zákazníků. Vedle velkých hráčů se dařilo i alternativním dodavatelům, kde největší kus pomyslného koláče ukousla společnost CENTROPOL ENERGY, když získala 3,22% trhu, což je o pouhých 0,15% méně než tak velký hráč jakým je RWE. „Loňský rok ukázal, že domácnosti i firmy preferují dodavatele stabilní, s dobrými referencemi a kvalitním zákaznickým servisem,“ popisuje základní kameny úspěchu předseda představenstva Centropolu Aleš Graf. Jeho společnost prodala téměř 2 TWh elektřiny  a utržila skoro 6 miliard korun.

 

Společnost

Podíl na trhu %

ČEZ Prodej

 

39,45

E. ON Energie

18,76

 

Pražská energetika

9,37

 

RWE Energie

3,37

 

Centropol Energy

 

3,22

EP Energy Trading

 

3,10

Slovenské elektrárne

 

2,95

Bohemia Energy entity

 

2,67

Lumius

2,54

 

 

 

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007 a je jedním z největších alternativních dodavatelů v České republice. Na trh se zemním plynem vstoupila společnost na začátku roku 2010. Zemní plyn a elektřinu dnes dodává více než 330 tis. zákazníků. Převážnou část odběratelů, zhruba 80 procent, tvoří domácnosti. Zbylých 20 procent tvoří města a obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Mezi významné zákazníky CENTROPOL ENERGY patří například ministerstvo vnitra, ministerstvo spravedlnosti, více než polovina krajů a krajských měst. CENTROPOL ENERGY dodává energie také maloobchodním sítím ENAPO a HRUŠKA, pražské ZOO, Lesům ČR, řadě nemocnic a dalších firem.

 

CENTROPOL ENERGY, a.s. je jednou ze společností patřících do skupiny CENTROPOL, která působí v energetickém sektoru již od roku 2002. Od roku 2013 se společnost dvakrát dostala do žebříčku Czech TOP 100 a stala se jednou z největších firem Ústeckého kraje. Tržby společnosti dosáhly v roce 2013 podle neauditovaných výsledků osm miliard korun, což je o třetinu více než v roce 2012. Do skupiny CENTROPOL patří také první plnohodnotný virtuální mobilní operátor zaměřený na domácnosti, který spustil své služby v září 2013.

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3