Šest nových kontaktních míst pro zákazníky otevřela energetická skupina RWE za poslední měsíc. Kanceláře v menších městech doplňují celorepublikovou síť zákaznických center firmy. Lidem z Havlíčkova Brodu, Sokolova, Děčína, Jablonce nad Nisou, Havířova a Břeclavi, kteří preferují osobní kontakt, se díky novým kancelářím zkrátí cesta do nejbližší pobočky RWE.
„Na čerstvě otevřených kancelářích testujeme nový koncept kontaktního místa pro menší města. Přestože se chování zákazníků pomalu mění, velká část populace chce stále řešit dodávku energií osobně. Nové kanceláře budou zatím otevřeny jen ve vybraných dnech, ale zákazníkům budou poskytovat úplný servis. Hlavním přínosem pro klienty je úspora času při cestě do nejbližší pobočky,“ řekl Lumír Nováček, jednatel společnosti RWE Zákaznické služby.
RWE dlouhodobě figuruje na špici v průzkumech kvality zákaznické péče v energetickém sektoru. Podle kontinuálních průzkumů agentury Ipsos lidé odcházejí ze zákaznických center RWE výrazně častěji s pozitivním zážitkem než z kontaktních míst konkurence.
Kromě 29 zákaznických center 7 kanceláří, videoterminálů a videotelefonů po celé ČR mohou zákazníci RWE využít řadu dalších pohodlných způsobů, jak vyřídit záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Zákaznická linka 840 11 33 55 je pro zákazníky k dispozici nonstop, stejně tak emailová adresa Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Dovolat se do RWE lze i prostřednictvím internetové aplikace Skype. Na internetových stránkách www.rwe.cz naleznou zákazníci přístup do bezplatné aplikace RWE ONLINE SERVIS, která umožňuje správu zákaznického účtu přes internet.
(tz)