Energetická skupina RWE v ČR představila filozofii své nové značky innogy. Ta staví na udržitelné energetické strategii pro budoucí generace s důrazem na inovace právě v oblasti energetiky. Svými službami chce inspirovat a nabízet lidem taková řešení, která jim podstatným způsobem zjednoduší život. S novými vizemi je spojeno také používání malého písmena „i“ na začátku slova ve všech případech, tedy i na začátku věty.
„Malé íčko, a tedy i samotná tečka nad ním, je základním a charakteristickým prvkem naší nové identity. Je to naše logo. Bez tečky už to nejsme my, prostě nás odlišuje,“ uvedl Martin Chalupský, ředitel komunikace RWE v ČR, a dodal: „innogy je silná a sebevědomá značka, která nejen půjde s dobou, ale navíc bude určovat nové trendy v energetice. Chce přitom pomáhat lidem v každodenním životě a připravovat efektivní energetická řešení na míru.“
K přejmenování energetické skupiny RWE v ČR na innogy dojde od 1. října 2016. Nová značka se veřejnosti poprvé představila na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary počátkem července. Kampaň v médiích, která má značku dostat do povědomí zákazníků, odstartuje na začátku září.
„Psaní počátečního malého písmena v názvu není až tak nic neobvyklého. Jako příklad lze uvést například ePojištění, mBank nebo eBay,“ připomněl Martin Chalupský.
Název innogy vznikl propojením anglických výrazů pro inovaci, energii a technologii. RWE tuto slovní hříčku už v minulosti použila pro svoji společnost RWE Innogy, která se věnovala výhradně obnovitelným zdrojům energie. Do innogy koncern vyčlenil své aktivity z oblasti obchodu, sítí & infrastruktury a obnovitelných zdrojů. Značku RWE bude nadále používat pouze mateřská společnost RWE AG.
(tz)