INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Energetická skupina RWE v ČR představila filozofii své nové značky innogy. Ta staví na udržitelné energetické strategii pro budoucí generace s důrazem na inovace právě v oblasti energetiky. Svými službami chce inspirovat a nabízet lidem taková řešení, která jim podstatným způsobem zjednoduší život. S novými vizemi je spojeno také používání malého písmena „i“ na začátku slova ve všech případech, tedy i na začátku věty.

„Malé íčko, a tedy i samotná tečka nad ním, je základním a charakteristickým prvkem naší nové identity. Je to naše logo. Bez tečky už to nejsme my, prostě nás odlišuje,“ uvedl Martin Chalupský, ředitel komunikace RWE v ČR, a dodal: „innogy je silná a sebevědomá značka, která nejen půjde s dobou, ale navíc bude určovat nové trendy v energetice. Chce přitom pomáhat lidem v každodenním životě a připravovat efektivní energetická řešení na míru.“

K přejmenování energetické skupiny RWE v ČR na innogy dojde od 1. října 2016. Nová značka se veřejnosti poprvé představila na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary počátkem července. Kampaň v médiích, která má značku dostat do povědomí zákazníků, odstartuje na začátku září.

„Psaní počátečního malého písmena v názvu není až tak nic neobvyklého. Jako příklad lze uvést například ePojištění, mBank nebo eBay,“ připomněl Martin Chalupský.

Název innogy vznikl propojením anglických výrazů pro inovaci, energii a technologii. RWE tuto slovní hříčku už v minulosti použila pro svoji společnost RWE Innogy, která se věnovala výhradně obnovitelným zdrojům energie. Do innogy koncern vyčlenil své aktivity z oblasti obchodu, sítí infrastruktury a obnovitelných zdrojů. Značku RWE bude nadále používat pouze mateřská společnost RWE AG.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3