INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

RWE International SE, nová mateřská společnost firem RWE na českém trhu, se 1. září oficiálně přejmenovala na innogy SE. Nová dcera, do níž RWE vyčlenila své aktivity v oblasti obchodu, sítí & infrastruktury a obnovitelných zdrojů energie, se bude nadále prezentovat už jen pod názvem innogy a novou značkou ve tvaru íčka. Stejný krok, tedy oficiální změna názvů, nyní čeká společnosti RWE v ČR. Firmy se přejmenují s účinností od 1. října 2016. Už prvního září však energetická skupina zahájila masivní kampaň, v níž zákazníky a veřejnost informuje o změně značky a jména.

 

RWE Česká republika nově ponese název innogy Česká republika, podobně např. RWE Gas Storage změní jméno na innogy Gas Storage. Výjimkou jsou společnosti, které podnikají v regulovaném síťovém byznysu, konkrétně RWE GasNet a RWE Distribuční služby, které se nově budou jmenovat GasNet a GridServices.

 

“U našich firem z oblasti distribuce plynu využíváme rebrandingu jako vhodné příležitosti, jak co nejlépe splnit právní požadavky na vizuální odlišení od společností, které zajišťují prodej zemního plynu. Distribuční firmy budou od října působit na tuzemském trhu pod novými názvy a také pod odlišným logem. Distribuce však zůstane i do budoucna jedním ze základních pilířů našeho podnikání v ČR,“ uvedl Martin Herrmann, člen představenstva innogy SE, který bude i nadále řídit podnikání na českém trhu pod novou značkou innogy.

 

Zatímco jména firem se změní až v říjnu, komunikační kampaň ke změně značky a jména energetická skupina odstartovala už 1. září a potrvá do poloviny prosince. „Zvolili jsme na začátek netradiční formát. Abychom vzbudili zvědavost, v prvních dnech pokládáme pod skrytou identitou televizním divákům otázku, co by udělali, kdyby se chtěli změnit k lepšímu. V další části kampaně chceme naše zákazníky i veřejnost ujistit, že změna názvu i značky pro ně bude změnou k lepšímu. S novou značkou innogy totiž pro naše zákazníky chystáme ještě lepší produkty a služby. První novinky představíme už brzy,“ řekl David Konvalina, ředitel RWE pro maloobchod a marketing.

 

Změna názvů společností k 1. 10. 2016

 

Stávající název společnosti Nový název společnosti
RWE Česká republika a.s. innogy Česká republika a.s.
RWE Energie, s.r.o. innogy Energie, s.r.o.
RWE Energo, s.r.o. innogy Energo, s.r.o.
RWE Gas Storage, s.r.o. innogy Gas Storage, s.r.o.
RWE Zákaznické služby, s.r.o. innogy Zákaznické služby, s.r.o.
RWE GasNet, s.r.o. GasNet, s.r.o.
RWE Distribuční služby, s.r.o. GridServices, s.r.o.
RWE Group Business Services CZ, s.r.o. innogy Business Services CZ, s.r.o.
RWE Supply & Trading CZ, a.s. název se nemění – RWE Supply & Trading CZ, a.s.

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3