INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Mediální společnost Burda Praha připravila pro začínající rok zbrusu novou strategii, která by měla dovést vydavatelství k pozici lídra v oblasti poskytování prémiového redakčního i marketingového obsahu pro čtenáře i inzertní klienty. Transformace společnosti probíhá napříč celou Evropou. Česká republika je jednou z prvních zemí, která začala reorganizační změny aplikovat. Změny mají jasný cíl, kterým je zefektivnění vnitřních procesů, snížení nákladů a vyšších klientských investic.

V rámci nové strategie má mediální společnost Burda Praha v plánu navázat na úspěšný rok 2016 a v roce 2017 ještě zvýšit své ambice. V loňském roce byly postupně aplikovány první změny, které byly avizované s příchodem nového CEO v Německu, Eckartem Bollmannem. V Burdě Praha úspěšně řídí a zavádí změny CEO, Petra Fundová.

Zásadní změnou prošla organizační struktura, v rámci níž došlo ke sloučení obchodního oddělení a oddělení speciálních projektů, které řídí Anamy Pónya. Zásadní změnou byl přechod ze 4. stupňového řízení na 3. stupňové, což sebou neslo zrušení 2 ředitelských a 3 manažerských pozic.

Dalších důležitých změn je celá řada. V prvním čtvrtletí roku 2017 mění strategii v prodeji digitální inzerce portfolia. Od 1. ledna dochází k zásadní změně, kdy je dosavadní prodej striktně na týdenní imprese nahrazen prodejem na flexibilní časové úseky. Většího prostoru se dočká i podpora speciálních projektů, jako jsou speciální sekce, PR, advertorialy a zintenzivnění komunikace na sociálních sítích. Nové podoby se dočkají i webové stránky vybraných titulů. Konkrétně půjde o Marianne.cz, po němž mají následovat Elle.cz, Marieclaire.cz, Svetzeny.cz a Apetitonline.cz. Připravuje se také nová podoba klientských newsletterů či vylepšení pro čtení na mobilních zařízeních.

Změna se projevila i v ukončení vydávání licenčních titulů Maxim a Instyle, neboť jejich prodej nepřinášel požadované výsledky.

Do portfolia Burdy patří především lifestylové tituly, jakými jsou Elle, Marianne, Marie Claire, Svět ženy, Joy či Apetit. Burda vydává i řadu dalších časopisů. Na inzertním trhu nabízí projekty Burda 360°, které spočívají v propojování tištěných titulů, online titulů, sociálních médií, e-mailingu či nákupních akcí. Součástí konceptu jsou i videa, knihy (edice Apetit), eventy, konference, mobilní aplikace, digitální verze tištěných titulů a custom publishing. Zadavatelé reklamních kampaní tak mají možnost využít celého reklamního portfolia Burdy v online a v offline médiích, včetně využití databáze předplatitelů a sociodemografických údajů o cílových skupinách.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3