INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Mediální společnost Burda Praha připravila pro začínající rok zbrusu novou strategii, která by měla dovést vydavatelství k pozici lídra v oblasti poskytování prémiového redakčního i marketingového obsahu pro čtenáře i inzertní klienty. Transformace společnosti probíhá napříč celou Evropou. Česká republika je jednou z prvních zemí, která začala reorganizační změny aplikovat. Změny mají jasný cíl, kterým je zefektivnění vnitřních procesů, snížení nákladů a vyšších klientských investic.

V rámci nové strategie má mediální společnost Burda Praha v plánu navázat na úspěšný rok 2016 a v roce 2017 ještě zvýšit své ambice. V loňském roce byly postupně aplikovány první změny, které byly avizované s příchodem nového CEO v Německu, Eckartem Bollmannem. V Burdě Praha úspěšně řídí a zavádí změny CEO, Petra Fundová.

Zásadní změnou prošla organizační struktura, v rámci níž došlo ke sloučení obchodního oddělení a oddělení speciálních projektů, které řídí Anamy Pónya. Zásadní změnou byl přechod ze 4. stupňového řízení na 3. stupňové, což sebou neslo zrušení 2 ředitelských a 3 manažerských pozic.

Dalších důležitých změn je celá řada. V prvním čtvrtletí roku 2017 mění strategii v prodeji digitální inzerce portfolia. Od 1. ledna dochází k zásadní změně, kdy je dosavadní prodej striktně na týdenní imprese nahrazen prodejem na flexibilní časové úseky. Většího prostoru se dočká i podpora speciálních projektů, jako jsou speciální sekce, PR, advertorialy a zintenzivnění komunikace na sociálních sítích. Nové podoby se dočkají i webové stránky vybraných titulů. Konkrétně půjde o Marianne.cz, po němž mají následovat Elle.cz, Marieclaire.cz, Svetzeny.cz a Apetitonline.cz. Připravuje se také nová podoba klientských newsletterů či vylepšení pro čtení na mobilních zařízeních.

Změna se projevila i v ukončení vydávání licenčních titulů Maxim a Instyle, neboť jejich prodej nepřinášel požadované výsledky.

Do portfolia Burdy patří především lifestylové tituly, jakými jsou Elle, Marianne, Marie Claire, Svět ženy, Joy či Apetit. Burda vydává i řadu dalších časopisů. Na inzertním trhu nabízí projekty Burda 360°, které spočívají v propojování tištěných titulů, online titulů, sociálních médií, e-mailingu či nákupních akcí. Součástí konceptu jsou i videa, knihy (edice Apetit), eventy, konference, mobilní aplikace, digitální verze tištěných titulů a custom publishing. Zadavatelé reklamních kampaní tak mají možnost využít celého reklamního portfolia Burdy v online a v offline médiích, včetně využití databáze předplatitelů a sociodemografických údajů o cílových skupinách.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3