INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ZástupciKonica Minolta zahájila v České republice prodej vlastního řešení pro průmyslový tisk. Jeho základní součástí jsou takzvané tiskové hlavy, které lze vsadit do libovolné výrobní linky. Zákazníkům pak umožní potisk výrobků přímo během jejich výrobního procesu. Řešení je vhodné i pro firmy, jejichž produkty vycházejí z ruční výroby či montáže. Těm Konica Minolta nabízí kompletní řešení průmyslové tiskárny, včetně všech potřebných technologií a systémů. První dokončenou instalací je řešení pro firmu KRUŽÍK s.r.o., která jej využije k potisku garážových a průmyslových vrat.

„Se vstupem do průmyslové oblasti se možnosti potisku technologiemi Konica Minolta mnohonásobně rozšířily. Kromě tradičního papíru jsme nyní schopni potisknout téměř všechny materiály a produkty, jež vyžadují nějakou barevnou povrchovou úpravu. To pro nás představuje mnoho nových obchodních příležitostí,“ řekl Pavel Čurda, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Představujeme řešení, které je jedinečné nejen v evropském, ale dokonce v celosvětovém měřítku. Náš vlastní tiskový segment totiž dokážeme připojit jak k existujícímu výrobnímu zařízení, tak jej dodat v rámci kompletního řešení samostatné průmyslové tiskárny. Zákazníkům nabízíme také potřebné financování.“

Výsledkem instalace zařízení k průmyslovému tisku od Konica Minolta je vždy prototyp splňující individuální požadavky konkrétního zákazníka. Řešení funguje na principu bezkontaktní technologie, která umožňuje potisk libovolných typů materiálů a vytváření různých efektů, jako je například 3D lak. Vlastní průmyslová tiskárna či tiskový segment od Konica Minolta umožní zákazníkům významně rozšířit vizuální podobu produktů nebo například personalizovat výrobky konkrétním klientům.

Segment průmyslového tisku je pro nás atraktivní zejména kvůli možnostem uplatnění našich inovací digitálních technologií. Koresponduje rovněž s aktuální strategií Konica Minolta, jejímž stěžejním cílem je posun od ,tisku informacíʻ k ,tisku na objektʻ,“ informoval Daisuke NAKA Manager of Global IP Strategy & Business Development Konica Minolta. „Českému zastoupení se daří inovativní produkty aktivně prosazovat a úspěšná spolupráce s firmou Kružík je toho důkazem. Jde o dobrý příklad vzniku nového technologického řešení na základě individuálních požadavků zákazníka. Konica Minolta se tak z pozice dodavatele produktů dostala na úroveň strategického partnera,“ dodal D. NAKA.

Jedním z prvních tuzemských odběratelů nové tiskové technologie je firma KRUŽÍK s.r.o., která se zabývá výrobou garážových a průmyslových vrat. V tomto případě dodala Konica Minolta komplexní řešení, jež zahrnovalo tříosý tiskový stroj na potisk panelů sekčních vrat UV technologií včetně lakovacího boxu. Součástí byl i software na přípravu tiskových dat a systémové zajištění komunikace s klienty.

„Díky řešení od Konica Minolta snížíme skladové zásoby panelů pro výrobu vrat. Zvýší se variabilita využití nepotištěných panelů oproti současnosti, kdy jsme museli nakupovat panely s již provedenou povrchovou úpravou. Tím se nám rovněž sníží náklady,“ sdělil Martin Kružík, ředitel společnosti KRUŽÍK s.r.o., a dodal: „Nová nabídka rozšiřuje náš dosavadní postup, kterým je analogové kašírování. Řešení od Konica Minolta umožňuje tisk různých motivů nejen z oblasti dekoru, ale také libovolných motivů na přání zákazníka.“ Podle M. Kružíka jde rovněž o výrazně levnější výrobní proces. Ten je navíc natolik unikátní, že si jej firma KRUŽÍK s.r.o., po dohodě s Konica Minolta mohla i patentovat.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2015 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem přes 63 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (36,9 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (35,1 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3