INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Největší český e-shop na trhu s kosmetikou parfums.cz má za sebou rok plný dobrých zpráv. Kromě nárůstu tržeb se firma může pochlubit i úspěšným rebrandingem. Navíc se značka Notino prosazuje i na dalších trzích ─ úspěšně se etablovala již celkem ve čtrnácti zemích včetně Velké Británie a Spojených států.

Notino loni zaznamenalo nejúspěšnější rok v historii. Tržby se zvedly v porovnání s předminulým rokem o víc než třetinu. “V roce 2015 jsme utržili 4,5 miliardy korun, roce 2016 to bylo 5,9 miliardy – to představuje meziroční růst o zhruba 31 procent, kterým úspěšně navazujeme na vzestupnou tendenci z minulých let,” uvádí marketingový ředitel značkyNotino Radek Ondrášík s tím, že do celkových tržeb nezahrnuje působení e-shopu ve Spojených státech. Právě Notino je průkopníkem v působení českých e-shopů za velkou louží. Podíl Česka na celkovém obratu firmy činí zhruba 20 procent. Za úspěchy firmy stojí podle Ondrášíka hlavně rozšiřování sortimentu a nový přístup k lidem a trhu.

Zaměstnanci Notina vyexpedovali bezmála 5 milionů zásilek a přes 17,5 milionu produktů, to je oproti roku 2015 nárůst o přibližně 35 procent. “V předvánoční špičce jsme denně vyexpedovali 55 tisíc objednávek,” pokračuje Radek Ondrášík. Podle něj navštívilo webové stránky značky ve dnech s největším obratem přes milion návštěvníků denně. Největší zájem o výrobky z e-shopu Notino projevovali zákazníci tradičně v předvánočním období.

Firma dává kvůli dlouhodobě vzrůstajícímu zájmu zákazníků pracovní příležitost novým lidem. “Za loňský rok jsme navýšili počet zaměstnanců o víc než desetinu a letos budeme v tomto trendu pokračovat. Plánujeme obsadit například 50 vývojářských pozic, převážně v Brně a v Ostravě,” sděluje marketingový ředitel Notina Ondrášík.

V loňském roce značka přešla na nový název z původního Parfums.cz a dalších devíti názvů. Sjednotila tak název na všech čtrnácti trzích svého působení. Zároveň výrazně rozšířila nabízený sortiment. „Je to primárně zjednodušení pro naše zákazníky a zároveň i pro nás. Je jednodušší budovat při globální působnosti jednu značku než desítky různých. Navíc v dnešní době lidé hodně cestují a budou tak vidět svou oblíbenou značku po celém světě,“ vysvětluje hlavní důvody změny názvu Radek Ondrášík a dodává: „Navíc rozhodně už nejsme jen parfumérie, kterou původní název evokoval. Nabídku jsme rozšířili na všechny výrobky, které nějak souvisí s péčí o tělo. Dohromady už naše portfolio čítá 45 000 druhů produktů,“ říká. Za úspěšný rebranding si Notino také vysloužilo 2. místo v prestižní anketě Křišťálová lupa.

Ondrášík také prozradil, že v příštím roce plánuje Notino expandovat na dalších pět evropských trhů, konkrétní země však zatím nechce odhalovat.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3