INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

HISTORY 2Společnost Kores je tradiční rodinný podnik vyrábějící kancelářské a školní produkty již 130 let. Je na trhu od roku 1887 a dnes nabízí více než 1000 produktů v 15 produktových kategoriích. Výrobky jsou prodávány pod obchodní značkou Kores v 25 jazycích a více než 80 zemích světa. Kores je v současnosti globální firmou s celkovým obratem přes 35 mil. Eur.

Česká pobočka firmy Kores - společnost Kores Europe - měla v loňském roce čistý roční obrat přes 157 mil. Kč, zvýšila tak celkový obrat o 7 %. Na českém trhu společnost zrealizovala obrat 69,5 mil. Kč a na letošní rok plánuje 5% růst obratu.

V roce 1887 Wilhelm Koreska, pradědeček současného prezidenta skupiny Kores Clemense Koresky, založil firmu Kores ve Vídni. Prvním produktem firmy Kores byl uhlový papír. Na začátku dvacátého století Kores otevírá svou první chemickou továrnu kancelářských potřeb ve Vídni a o několik let později uvádí na trh pásky do psacích strojů. Wilhelm Koreska junior se pak společně se svým bratrem Robertem zapojují do vedení firmy a společnost zrychluje expanzi. A v roce 1939 působí Kores již na třech kontinentech s výrobními závody od Šanghaje a Cairo až po Berlín a Vídeň.

Dále Kores zakládá výrobní závody v Barceloně, Mexiku a společnosti Kores Venezuela a Kores Kolumbie. Rok 1990 přináší spuštění výroby lepicích tyčinek v Barceloně. V roce 1993 je založena v České republice společnost Kores Praha, spol. s r.o. a o tři roky později výrobní závod v jihočeském Strmilově. Do Strmilova se v roce 2008 přesunuje z Barcelony výroba lepicích tyčinek pro celý svět. 1. ledna 2017 došlo ke změně názvu společnosti Kores Praha, spol. s r.o. na Kores Europe s.r.o. V jihočeském Strmilově dnes Kores pro celý svět vyrábí lepicí tyčinky, korekční prostředky, popisovače a zvýrazňovače, razítkovací produkty a tekutá lepidla.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3