INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Keramička Ideal Standard zahájila ve svém teplickém závodě investici za 150 milionů korun, která jí umožní zvýšit kvalitu i kapacitu výroby sanitární keramiky. Díky investici bude moci vyrobit více než 800.000 kusů toalet, umyvadel či bidetů ročně. V současné době se dokončují stavební práce na nové nalévárně keramiky a byla zahájena montáž nové výrobní technologie. Ve druhé polovině roku pak firma zahájí investici do nové robotizované glazovny.

Pavel Šlambora, ředitel teplické keramičky Ideal Standard: „Jde o strategické investice, které jsou v našem závodě největší od začátku století. Vedle zvýšení kapacity o více než 13 procent nám investice umožní vyrábět také nejsložitější a komplexní výrobky jakými jsou hlavně nové typy toalet, bidetů a urinálů především pro nejnáročnější evropské trhy. Dále bude možné na sanitární keramiku nanášet kvalitativně nové typy glazur, včetně velmi žádané antibakteriální glazury.“

Nová nalévárna sanitární keramiky bude v plném provozu od srpna letošního roku. „Půjde o špičkovou část naší výroby využívající unikátní technologii předsušení a sušení keramiky. V srpnu pak také zahájíme první etapu přípravy robotizované glazovny, která bude dokončena v prosinci letošního roku,“ uvedl Pavel Šlambora.

Až 30 pracovních míst

nvestice v celkovém objemu 150 milionů korun přinese především zvýšení produktivity a efektivity výroby teplického závodu Ideal Standard. „Nicméně také předpokládáme potřebu 20 až 30 nových pracovních míst při plném využití výrobních kapacit,“ doplnil Pavel Šlambora.

Teplická keramička Ideal Standard patří k největším domácím výrobcům sanitární keramiky, tedy toalet, umyvadel nebo bidetů v Česku. Vloni firma meziročně zvýšila výrobu o 11 procent na 723.000 kusů. Zvýšil se především zájem o toalety a pisoáry. Díky růstu výroby přijala firma 30 nových zaměstnanců. V současnosti jich zde pracuje přes 600.

Firma se 130 letou historií většinu své produkce směřuje na náročné západní trhy, jako je Německo, Francie, Anglie nebo Švýcarsko. Vybavení z Ideal Standard má například i nejvyšší mrakodrap v Londýně. Vedle západní Evropy směřoval loni vývoz také do Austrálie. Keramička se totiž na nejnáročnější trhy vyspělého světa orientuje.

O společnosti Ideal Standard

Ideal Standard a.s. Teplice je přední výrobce sanitární keramiky s více než 130 let dlouhou historií. V meziválečném období se tato továrna proslavila pod značkou Ditmar-Urbach, po znárodnění v roce 1948 byla známá jako SPOJKER, Spojené keramické závody Teplice. Od roku 1992 patří pod nadnárodní společnost Ideal Standard Europe, leadera na trhu sanitární keramiky a zařízení koupelen, kuchyní a wellnes. Ideal Standard a.s. Teplice zaměstnává kolem 600 zaměstnanců a své výrobky vyváží do desítek zemí celého světa. Kromě výroby se továrna zabývá i vlastním vývojem a v současnosti chystá na sedmdesát vývojových projektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

   
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3