INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Keramička Ideal Standard zahájila ve svém teplickém závodě investici za 150 milionů korun, která jí umožní zvýšit kvalitu i kapacitu výroby sanitární keramiky. Díky investici bude moci vyrobit více než 800.000 kusů toalet, umyvadel či bidetů ročně. V současné době se dokončují stavební práce na nové nalévárně keramiky a byla zahájena montáž nové výrobní technologie. Ve druhé polovině roku pak firma zahájí investici do nové robotizované glazovny.

Pavel Šlambora, ředitel teplické keramičky Ideal Standard: „Jde o strategické investice, které jsou v našem závodě největší od začátku století. Vedle zvýšení kapacity o více než 13 procent nám investice umožní vyrábět také nejsložitější a komplexní výrobky jakými jsou hlavně nové typy toalet, bidetů a urinálů především pro nejnáročnější evropské trhy. Dále bude možné na sanitární keramiku nanášet kvalitativně nové typy glazur, včetně velmi žádané antibakteriální glazury.“

Nová nalévárna sanitární keramiky bude v plném provozu od srpna letošního roku. „Půjde o špičkovou část naší výroby využívající unikátní technologii předsušení a sušení keramiky. V srpnu pak také zahájíme první etapu přípravy robotizované glazovny, která bude dokončena v prosinci letošního roku,“ uvedl Pavel Šlambora.

Až 30 pracovních míst

nvestice v celkovém objemu 150 milionů korun přinese především zvýšení produktivity a efektivity výroby teplického závodu Ideal Standard. „Nicméně také předpokládáme potřebu 20 až 30 nových pracovních míst při plném využití výrobních kapacit,“ doplnil Pavel Šlambora.

Teplická keramička Ideal Standard patří k největším domácím výrobcům sanitární keramiky, tedy toalet, umyvadel nebo bidetů v Česku. Vloni firma meziročně zvýšila výrobu o 11 procent na 723.000 kusů. Zvýšil se především zájem o toalety a pisoáry. Díky růstu výroby přijala firma 30 nových zaměstnanců. V současnosti jich zde pracuje přes 600.

Firma se 130 letou historií většinu své produkce směřuje na náročné západní trhy, jako je Německo, Francie, Anglie nebo Švýcarsko. Vybavení z Ideal Standard má například i nejvyšší mrakodrap v Londýně. Vedle západní Evropy směřoval loni vývoz také do Austrálie. Keramička se totiž na nejnáročnější trhy vyspělého světa orientuje.

O společnosti Ideal Standard

Ideal Standard a.s. Teplice je přední výrobce sanitární keramiky s více než 130 let dlouhou historií. V meziválečném období se tato továrna proslavila pod značkou Ditmar-Urbach, po znárodnění v roce 1948 byla známá jako SPOJKER, Spojené keramické závody Teplice. Od roku 1992 patří pod nadnárodní společnost Ideal Standard Europe, leadera na trhu sanitární keramiky a zařízení koupelen, kuchyní a wellnes. Ideal Standard a.s. Teplice zaměstnává kolem 600 zaměstnanců a své výrobky vyváží do desítek zemí celého světa. Kromě výroby se továrna zabývá i vlastním vývojem a v současnosti chystá na sedmdesát vývojových projektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3