Společnost Amazon oznámila, že opět otevře své distribuční centrum v Dobrovízi ke komentovaným prohlídkám pro veřejnost. Od roku 2016, kdy se prohlídky v distribučním centru uskutečnily poprvé, si jej přišlo prohlédnout již více než 1 000 návštěvníků.
„S hrdostí otevíráme dveře našim zákazníkům, zájemcům o práci a komukoliv dalšímu s vášní pro moderní technologie používané v našem českém distribučním centru. Každý může přijít a na vlastní oči se podívat, jak se u nás snoubí práce našich zaměstnanců s moderními technologiemi, a co všechno se děje, když zákazník klikne na tlačítko ‚koupit‘,“ říká Axel Loebel, generální manažer distribučního centra Amazonu v Dobrovízi.
Jednotlivci i skupiny se ode dneška mohou na webové adrese cz.amazonfctours.com zapsat k prohlídkám, první termíny jsou již k dispozici.
Během prohlídky, která zabere přibližně 60 minut, budou mít návštěvníci příležitost sledovat, jak s využitím inovativních technologií vybírají zaměstnanci Amazonu uskladněné zboží, balí jej a chystají k odeslání menší objednávky, jako jsou knihy, elektronika či spotřební zboží. Na prohlídku může přijít kdokoliv starší šesti let, maximální počet osob ve skupině je 35.
Společnost Amazon v České republice doposud investovala více než 150 mil. EUR a ve svém dobrovízském distribučním centru a pražských kancelářích vytvořila přes 4 500 tisíce stálých pracovních míst. Uplatnění zde najdou vysoce kvalifikovaní pracovníci, ale i zaměstnanci bez odborné kvalifikace. Všichni zaměstnanci distribučního centra Amazonu pobírají konkurenceschopnou mzdou a mají k dispozici atraktivní balíček benefitů a možnosti kariérního růstu. Při prohlídkách zákulisí Amazonu budou návštěvníky distribučního centra provádět přímo jeho zaměstnanci.
První prohlídka se uskuteční 8. srpna. Termíny nadcházejících prohlídek jsou k dispozici na webové stránce cz.amazonfctours.com, kde budou rovněž zveřejňovány termíny prohlídek v dalších měsících až do října.
O společnosti Amazon
Webová stránka Amazon.com byla spuštěna v roce 1995. Společnost se řídí čtyřmi základními principy: raději důraz na zákazníka než na konkurenci, záliba v inovacích, příslib funkční a provozní dokonalosti a přemýšlení v dlouhodobém horizontu. Mezi produkty a služby, jejichž průkopníkem je Amazon, patří recenze od zákazníků, 1-Click shopping, personalizovaná doporučení, Prime, Fulfilment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, telefon Fire, tablety Fire, Fire TV a Amazon Echo.
(tz)