INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

Logo OVUS
30. září 2013

Po stopách podnikatelských příběhů jsme se vydali do nejrůznějších provozů, ale je pravdou, že střípek v podobě podniku živočišné výroby nebyl v této skládačce příliš častý. V moderním plně automatizovaném drůbežářském provozu na výrobu vajec společnosti OVUS živočišná výroba, a. s. v Kvíci nedaleko Slaného, jsem se tentokrát zajímal o činnosti, bez kterých by byl úspěšný byznys těžko myslitelný; slovo dostali muži, starající se o bezporuchový chod desítky snáškových i chovných hal vybavených moderními technologiemi – pracovníci údržby.  

23. září 2013

GUMOTEX byl doposud spoločností orientovanou především na výrobu, dnes posiluje zejména své obchodní a marketingové aktivity. Nové jméno na postu generálního ředitele či změna vizuální identity jednoho z 50 největších českých exportérů tento rozvoj prezentuje i navenek. Cílem posledních změn je podle marketingového oddělení GUMOTEXu představit novodobou esenci podnikání, podtrhnout dlouholeté zkušenosti a vyjádřit vášeň pro práci, která ve společnosti doslova pulzuje. Důkazem jsou i obrovské objemy investic, které společnost plánuje vložit nejen do technologií, ale i vývoje.

19. září 2013

Společnost Sporten a.s., největší český výrobce lyží, dodá letos na tuzemský trh až o 20 procent více vlastní produkce, než tomu bylo vloni. To je v příkrém rozporu s celosvětovými trendy, kde poptávka po lyžích neustále klesá. Celkový objem výroby se proto letos sníží na 100 tisíc párů lyží. Produkce tak bude v porovnání s loňskem o více než 20 procent menší.

18. září 2013

ZAT patří mezi čtyři firmy v Evropě, které dodávají vlastní řídicí systémy do primárního okruhu jaderných elektráren. Ekonomické výsledky za fiskální rok 2012* opět potvrdily, že ZAT zažívá jedno z nejúspěšnějších období ve své padesátileté historii.

17. září 2013

Český výrobce a distributor ekologických tonerů Teko Technology s.r.o. dbá v roce 2013 více na životní prostředí a přispívá k regionálním otázkám. Firma se od svého vstupu na český trh hlásí k ekologickým a výrobním standardům Evropské unie a aktivně prosazuje svou společenskou odpovědnost.

ruska
13. září 2013

Rusko-česká smíšená obchodní komora (RČSOK) má za sebou rok úspěšné činnosti. Vznikla z iniciativy skupiny ruských a českých podnikatelských subjektů, které chtělyzpevnit a rozvíjet podnikatelské i partnerské vztahy mezi Ruskou Federací a Českou republikou s cílem představovat a hájit zájmy ruských investorů působících n českém trhu. Realizaci myšlenky založit Komoru od počátku podpořily jak Obchodní komora ČR, tak Velvyslanectví a Obchodní zastupitelství Ruské Federace v České Republice.  

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3