Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, zahájil spolupráci s Mall.cz. Během srpna a září ve své výzkumné laboratoři uskuteční uživatelská testování, která proběhnou formou individuálních rozhovorů, kvantitativního testování struktury webu a prověření klíčových stránek za pomoci oční kamery. Testování je zaměřené na srozumitelnost a celkovou použitelnost redesignovaných stránek Mall.cz.
"Testování je namixované tak, aby postupně odhalilo všechny typy chyb, které v sobě webové stránky ukrývají,“ říká Jiří Suchý, Digital Strategy Director v Dobrém webu, a pokračuje: "Na konci projektu pak dostane Mall.cz seznam konkrétních nedostatků a návrhů na jejich řešení, včetně priorit a doporučeného postupu zapracování. Věřím proto, že testování bude pro Mall.cz velmi přínosné.“
Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem přinávrhu a realizaci digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web navíc pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.
Více informací naleznete na www.dobryweb.cz
(tz)