Snadnou komunikaci se státní správou přináší modul Centrum ePodání od významného tuzemského výrobce ERP systémů. Stačí stisk jediného tlačítka z daňové kanceláře či mezd pro komunikaci s finančním úřadem, Českou správou sociálního zabezpečení (ČSSZ), zdravotní pojišťovnou přestože každý z úřadů má vlastní rozhraní. Modul totiž sdružuje většinu možností pro odesílání daňových výkazů, ale i mzdové agendy a hlášení na příslušné úřady.
Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací a vedoucí dodavatel na českém trhu v posledních 2 letech*, uvádí produktovou řadu Aastra 400. Jedná se o řadu komunikačních serverů vyvinutých za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky, zajištění úspor nákladů a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. Vedle toho produkty řady Aastra 400 podporují prostředí Aastra BluStar Ecosystem, které ulehčuje přístup k videokonferenční komunikaci a spolupráci malým a středně velkým (SMB) společnostem.
Novela zákona o DPH, účinná od počátku roku, přinesla změny, které významně ovlivňují vedení účetnictví. Kromě nového institutu ručení za nezaplacenou daň, které zvedá ze židle živnostníky i zástupce velkých společností s širokou základnou odběratelů, dodavatelů a spolupracujících subjektů, zaktualizovala podobu výkazů a formulářů.
Air Telecom, provozovatel mobilní sítě U:fon a nyní poskytovatel GSM služeb, nabízí nově svým zákazníkům hlasové tarify v síti GSM. Mezi novými tarify je i neomezené volání za 640 Kč měsíčně.
Eaton Elektrotechnika s.r.o. (dříve Moeller Elektrotechnika), přední výrobce a distributor elektrotechnického zařízení, rozšířila v těchto dnech své webové stránky o novou microsite. Ta obsahuje nabídku servisních služeb v oblasti poradenství, plánování a realizace projektů. Konkrétně se jedná o analýzy rizik proti úrazu elektrickým proudem (Arc Flash Analysis) nebo o prediktivní diagnostiku. Tři oblasti servisních služeb jsou zaměřené pokaždé na rozdílnou problematiku rozvodu elektrické energie a přehledně zpravovány na jednom místě. Zřízením microsite Eaton vychází vstříc všem profesionálům v oblasti průmyslu, stavebnictví a rozvodu energií, kteří požadují kvalitní a dobře dostupné služby.
McDonald´s Česká a Slovenská republika rozjíždí unikátní projekt NA ROVINU. Nechal se inspirovat velice úspěšnou kampaní o kvalitě u McDonald´s, kterou jako první na světě uskutečnil McDonald´s Kanada. V Evropě je tedy McDonald´s ČR/SR první, který bude nepřetržitě odpovídat na dotazy na webových stránkách http://narovinu.mcdonalds.cz/a http://narovinu.mcdonalds.sk. Zde se můžete prostřednictvím svého účtu na sociálních sítích zeptat na vše, co jste kdy chtěli vědět o složení, výrobě a zpracování jídla a nápojů v McDonald´s (…a báli jste se zeptat).Tímto způsobem pokračuje McDonald´s ČR/SR v politice informační otevřenosti a staví se proti některým mýtům a nedorozuměním, které se občas vyskytují v souvislosti s kvalitou produktů McDonald´s. Je možné získat odpovědi na všechny otázky týkající se surovin, jejich dodavatelů, procesů a postupů, které se v McDonald´s dodržují, na politiky a standardy a na souvislosti v oblasti sociální zodpovědnosti a udržitelného rozvoje.Z čeho se vyrábí McNuggets? Jaké maso se používá v burgerech a odkud pochází? Co se stane s použitým olejem z fritéz? Na tyto i mnohé další otázky otevřeně odpovídá McDonald´s na webových stránkách http://narovinu.mcdonalds.cz a http://narovinu.mcdonalds.sk. Stačí se zeptat prostřednictvím svého profilu na Facebooku, Twitteru či Google+. Kampaň NA ROVINU navazuje na dosavadní aktivity McDonald´s, v rámci kterých spotřebitele informuje o kvalitě svých produktů. Jsou jimi například informace o původu surovin a nutričních hodnotách jednotlivých pokrmů.„Není v tom žádná věda ani tajemství - hranolky jsou z brambor, hovězí burgery ze 100 % hovězího masa a zmrzlina z kravského mléka. Skutečně není co skrývat, a proto dáváme spotřebitelům možnost se co nejjednodušší cestou zeptat na vše, co je zajímá,“ řekla Drahomíra Jiráková, ředitelka komunikace McDonald´s ČR/SR.Cílem kampaně NA ROVINU je otevřeně diskutovat na téma kvality pokrmů v restauracích McDonald´s a vyvrátit existující mýty a často velmi běžná nedorozumění či nepravdy.„Již dlouhou dobu poskytujeme údaje o nutričních hodnotách a složení všech našich produktů, které prodáváme. Stále ale existuje mnoho zcela neopodstatněných mýtů, jimž se snažíme postavit a uvést je na pravou míru. Zájemci se mohou na stránkách projektu NA ROVINU ptát na cokoliv, co je zajímá od složení jednotlivých pokrmů, přes dotazy na suroviny až po to, jak se s nimi pracuje“ dodává Vít Grec, manažer řízení jakosti a bezpečnosti potravin společnosti McDonald´s ČR/SR.Poskytování relevantních výživových údajů a informací o složení jednotlivých pokrmů je dlouhodobou aktivitou McDonald´s. Zákazníci mají nyní řadu možností, jak získat pro ně důležité informace o jídlech McDonald´s např. na webu www.mcdonalds.cz, na speciálním webu www.mcdonaldsmenu.info, na prostírkách ve všech restauracích a na obalech vybraných produktů. Nově se k těmto informačním nástrojům přidává i kampaň NA ROVINU, která otevírá prostor pro otázky a iniciativu samotných zákazníků.Česká republika a Slovensko jsou druhým trhem, na kterém společnost McDonald´s tuto kampaň na podporu kvality spustila. V loňském roce velmi úspěšně odstartovala v Kanadě a je plánována i v dalších státech, ve kterých McDonald´s působí.(tz)
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...