„Nejde tu o ceny, které jsou pro agenturu příjemným bonusem, ale o to, že odvádíme dobrou práci. Taková zpětná vazba je pro činnost agentury velice důležitá," řekl generální ředitel agentury CzechInvest Miroslav Křížek a dodal: „Prošli jsme několika fázemi hodnocení a zjistili jsme, že spoustu věcí už děláme. Je pro nás naprosto přirozené být tady pro lidi a poskytovat jim služby."
„Chceme v tom pokračovat a stále se zlepšovat. I státní organizace potřebují inovace, jejichž důležitost v poslední době vyzdvihujeme úplně všude. S ohledem na obecnou prospěšnost jsme připravovali i novou strategii agentury CzechInvest Nový CzechInvest. Jejím cílem není pouze ekonomický přínos, ale rovněž regionální rozvoj, podpora vzdělávání, ekologie či udržitelnost podnikatelských projektů," uvedl generální ředitel agentury Miroslav Křížek.
Ekonomika, sociální odpovědnost a environment. V těchto oblastech agentura obstála. Mimo jiné se jí podařilo v loňském roce snížit náklady o 10 %, změnila organizaci práce a zavedla protikorupční opatření. Ocenění dostala také například za to, že dodržuje etický kodex. Největší společenské přínosy ale vyplývají z jejích hlavních činností, lákání investic a podpory podnikatelů, ročně tak v České republice vznikají tisíce nových pracovních míst.
CzechInvest rovněž podporuje společensky prospěšné akce, jako je například projekt Katka pro Japonsko, jehož výnos byl věnován japonským dětem, které přišly při zemětřesení v březnu letošního roku o rodiče. Zároveň agentura dělá vše proto, aby zmenšila svoji ekologickou stopu, mimo jiné tiskne oboustranně, její auta produkují minimum škodlivých látek a šetří energie. To vše se děje pod dohledem ekologa. Více na www.czechinvest.org.
(tz)