INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

JPF horizontalJPF Czech je etalonem v oblasti executive interim managementu. Na trhu působí patnáct let, dnes nejen v tuzemsku, ale také na Slovensku či v Polsku. Za tu dobu její odborníci řídili z pozice výkonných ředitelů víc než 600 společností a roční obrat činil v přepočtu na klienta 107 milionů korun. Dohromady tak za JPF Czech stojí klienti s celkovým obratem přes 62 miliard korun. Naplňuje tak vizi přispívat k prosperující a odolné ekonomice prostřednictvím ozdravování, optimalizace výkonnosti a kvalitního manažerského řízení převážně malých a středních podniků.


V posledních dvou letech JPF Czech obsluhovala téměř 290 podniků, řada z nich měla výrobní charakter, ale oslovily je ke spolupráci i mnohé další s jiným zaměřením, přitom ještě před několika roky měla ročně něco mezi dvaceti až třiceti klienty. Zlom nastal v roce 2021, kdy operativu ve firmě předal její zakladatel Jiří Jemelka manažerům. Do té doby se roční obrat firmy pohyboval kolem 44 milionů korun. Po tomto kroku se za pouhé tři roky, tedy třetinu času, vyšplhal vzhůru o víc než 72 milionů korun.


„Chcete úspěch přes noc? Tak se podívejte, ten náš se zrodil po 15 letech neúnavného úsilí a dřiny. To, co nám pomohlo k raketovému růstu v posledních letech, je kvalitní personální obsazení naší firmy, jsou to naši skvělí kolegové a je to také precizní delegování a důraz na efektivitu. Říkám, že nemáme zaměstnance, ale spolupracovníky, motivované charakterní a zkušené lidi, kteří chtějí aktivně přispívat k úspěchu celé naší společnosti a posouvat naše služby dál. To je přesně rozdíl mezi úspěšným a průměrným podnikem. Věřím, že naše výsledky a způsob, jakými za nimi jdeme, mohou být inspirací i pro další podnikatele a potvrzením toho, že i v dnešní době je poctivá, trpělivá a vytrvalá cesta v byznysu funkčním řešením,“ shrnuje Ing. Jiří Jemelka, MBA, zakladatel JPF Czech.


JPF Czech je silně orientována na růst, v roce 2014 měla roční obrat 2,6 milionu korun, v loňském roce se vyšplhala na 116 milionů korun. Za dobu existence společnosti je průměrné tempo meziročního růstu 60,23 %, v posledních třech letech se drží průměrně na 40,51 %. Přitom firma neinvestuje do svého rozvoje peníze z externích zdrojů, ale využívá vlastní prostředky.


Přestože v portfoliu zákazníků se nachází i někteří velcí hráči s tisíci zaměstnanci a obratem až 1,8 miliardy korun, JPF Czech převážně spolupracuje s firmami, jejichž obrat se pohybuje v rozmezí 30 až 500 milionů korun ročně a zaměstnávají v průměru 55 lidí. „Diverzifikace je hned po vybudování funkční manažerské struktury a naladění procesů to nejdůležitější, co pro zdraví své společnosti můžete udělat. Nejste závislí na jediném klientovi, který u vás dělá většinu tržeb, ale máte svobodu a vaše firma zůstává v kondici i tehdy, když se situace vlivem nejrůznějších okolností na trhu mění,“ přibližuje Jiří Jemelka.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3