INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

2022 10 19 15 37illa FirefoxDesítky klíčových osobností českého byznysu se představí na podzimním summitu CzechTrade, který se uskuteční 15. listopadu v odpoledních hodinách v Cubex Centru Praha.

Odborný program nabídne řečníky s tématy, která se budou věnovat exportním výzvám, digitalizaci či transformaci české ekonomiky. Následovat budou diskuzní bloky včetně panelové diskuze. Na své si přijdou podnikatelé, CEO, obchodní ředitelé nebo exportní manažeři, ale také experti na udržitelnost
a business development.Podzimní summit české agentury na podporu obchodu CzechTrade s názvem Future of Export Summit 2022 se uskuteční v úterý 15. listopadu v Cubex Centru Praha. Akce začne ve 14 hodin úvodním slovem ministra průmyslu a obchodu Jozefa Síkely a generálního ředitele CzechTrade Radomila Doležala.

„V současné době čelí exportéři zcela novým výzvám a my tímto summitem chceme firmám přinést řešení. S odborníky prodiskutujeme nejpalčivější problémy, které jsme zmapovali, a poskytneme sadu scénářů, ze kterých mohou podnikatelé volit a které jim pomohou, jak si s aktuální situací poradit v nejbližším roce,“ říká Radomil Doležal.
Na akci vystoupí odborníci s tématem udržitelnosti, dodavatelských řetězců, digitalizace nebo úspěšných byznysových interakcí. Odborníci budou předávat své „know-how“ z konkrétních teritorií a rozvoji podnikání, investicích ze zahraničí a další. Program nabídne mix zástupců renomovaných společností, působících na blízkých i vzdálených zahraničních trzích s bohatými zkušenostmi nebo ambicemi dál růst a exportovat. Společně s nimi se představí ředitelé ze zahraničních kanceláří  a z centrály CzechTrade, kteří nabídnou pohled na vývoz ze strany zprostředkovatele.

Program je rozdělen do tří částí. Začíná prezentací řečníků na tzv. klíčová témata dnešní doby ze společností Wikow Industry, Petrof a Plzeňský Prazdroj. V následující panelové diskuzi, doplněné o výsledky unikátního průzkumu z podnikatelského prostředí, se představí zástupci vedení ze společností ŠKODA AUTO, Dermacol a Moore Czech Republic. Závěrečná část nabídne tři diskuzní bloky: nad čím je nutné uvažovat v kontextu doby; trend udržitelnosti formující podnikání a úspěšné byznysové interakce. „Obsahem summitu reagujeme na probíhající změny v zahraničním obchodu v kontextu současných krizí. Účastníkům nabídneme inspirativní osobnosti z různých odvětví. Diskutovat bude zhruba třicet řečníků z různých společností, což je pro posluchače velká dávka inspirace,“ dodává Doležal.

Vstup na Future of Export Summit 2022 je zdarma. Více informací k programu, seznam řečníků i přihlášení na akci naleznete na webu CzechTrade.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3