Získat pozornost potenciálních klientů je čím dál těžší. V záplavě křiklavých kampaní se váš výrobek snadno stane takřka neviditelným. Občas je tedy dobré zariskovat a pustit se do něčeho opravdu originálního.
To se v posledních letech daří například automobilce Peugeot. Nový model Peugeot 408 byl například odhalen veřejnosti prostřednictvím obří průhledné otáčející se koule, do které byl nový vůz uvězněn. Celé dílo bylo vystaveno ve známém francouzském muzeu Louvre–Lens. Originální byla nejen samotná prezentace, ale i místo. V muzeu totiž takový produkt rozhodně nečekáte. Efekt překvapení byl tak dokonalý.
Podobný husarský kousek předvedla automobilka Peugeot před několika dny při příležitosti odtajnění nového modelu Peugeot 5008. Odhalila ho na podobně nezvyklém místě, a to na ikonickém vlakovém nádraží Gare du Nord v Paříži. Důvodem je nejen jedinečný architektonický styl samotného nádraží, který je označován jako „motte“, což znamená v překladu „hrouda“. Dalším důvodem pro prezentaci nového modelu na takto nezvyklém místě je to, že na Gare du Nord se křižují veškeré linky metra a vlaků včetně TGV. Není divu, že je tato stanice nejvytíženější ze všech. Koncentrace lidí je zde naprosto extrémní, tedy ideální příležitost získat pozornost tisíců lidí.
Značka Peugeot obsadila Gare du Nord na dva dny. Prvním bylo úterý 19. března, den před oficiální premiérou nového modelu Peugeot 5008. Peugeot proměnil nádraží ve futuristickou scénu, na níž se objevil tajemný 3D box promítající majestátní bytosti. Vizuální představení, které spojilo nejmodernější technologie s vizuální poezií, je dílem kreativního studia Superbien, průkopníka v oblasti multimediálního umění. Kolemjdoucí Pařížané žasli a s velkou zvědavostí extravagantní díla sledovali. Samotný model Peugeot 5008 však ještě nespatřili. Ten se totiž objevil až druhý den, ve středu 20. března. O prvním jarním dnu se majestátní sedmimístné SUV Peugeot 5008 ukázalo překvapeným návštěvníkům pařížského nádraží v celé své kráse.
Tím ovšem celé představení neskončilo, naopak byl to začátek. Nyní následuje obrovská mediální kampaň, která poběží hlavně na sociálních sítích pod označením #SomethingBigIsComing. Novému modelu, který má dorazit na evropské trhy na konci letošního roku tak připravuje půdu pro úspěšné uvedení.
(tz)