INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
CeskyDM_logoOdborná porota začala hodnotit rekordní desátý ročník soutěže tzv. podlinkové BTL* komunikace Český direkt & promo. V prvním online kole ocení odborníci nejlepší práce, jež zařadí na shortlist. Z nich pak vyberou vítěze, kteří ceny převezmou na slavnostním večeru 28. května v Praze. Do soutěže se v letošním roce přihlásilo rekordních 27 agentur, které chtějí uspět s 82 kampaněmi.

Rekordní zájem si pořádající Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) vysvětluje rostoucím ekonomickým tlakem na efektivitu vynaložených prostředků na reklamu v době ekonomické krize. „Zadavatelé tlačeni ke snižování nákladů hledají možnosti, jak na marketingu a reklamě ušetřit, a dávají tak před plošným oslovením přednost přímé cestě ke konkrétním zákazníkům," vysvětlil výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek.

Ekonomická situace stojí i za zařazením nové deváté kategorie soutěže Český direkt & promo. Od letošního ročníku tak budou zvlášť soutěžit nízkonákladové kampaně, které dosud mohly jen stěží konkurovat rozsáhlým direct marketingovým akcím s vysokými rozpočty.

Složení odborné poroty:

zástupci z médií - Jan Patera, Marketing&Media

- Jakub Oth, Direkt

kreativní ředitelé - Richard Stiebitz, Wunderman

- Pavel Kříž, Momentum

- Pavel Vincenc, EURO RSCG 4D

- Zuzana Kubisová, Wellen

strategičtí planneři - Graeme Murray, freelance - předseda poroty

- Tomáš Bartl, OgilvyAction

- Drahomír Viktorin, 5P Agency

- Kristián Hloušek, Proximity

klienti - Monika Vlášková, Telefónica O2

- Šimon Čapek, Red Bull

- Jana Víšková, Česká televize

digitální specialisté - Joseph Ali Tehranian, Mather Advertures

- Jan Havlíček, Dark Side

Vítězové soutěže Český direkt & promo se mohou zúčastnit mezinárodní soutěže IMC European Awards, která hodnotí nejlepší kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Předloni čeští zástupci uspěli, když získali hned čtyři ceny, včetně jedné zlaté.

Český direkt & promo, který pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ spolu se sekcí integrovaných podlinkových agentur (iBTL) při Asociaci komunikačních agentur AKA, nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům možnost porovnat svoje práce zaměřené na oblast podpory prodeje, budování značky, přímý marketing a digitální komunikaci na českém trhu.

Soutěž s původním názvem Český direkt vznikla na přelomu let 2002/2003. V roce 2010 prošla radikální změnou a získala široký záběr podlinkových aktivit.

* BTL – Below the Line tzv. podlinkové komunikační techniky, řadí se sem například podpora prodeje, public relations, eventy, guerillový marketing, direct marketing, newslettery, virální videa, komunitní skupiny na internetu apod. Dříve šlo spíše o doplněk klasické ATL, neboli nadlinkové reklamy (televizní, tiskové apod.), dnes především v rozvíjejícím se internetovém prostředí působí BTL často samostatně a dokáže mnohdy efektivněji zasáhnout cílovou skupinu za zlomek nákladů klasické ATL reklamy.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3