INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V úterý 24. dubna 2012 se uskutečnilo setkání Adastra Data Warehouse klubu, profesionálního sdružení specialistů v oblasti Information Managementu, Data Warehousingu a Business Inteligence z České republiky a Slovenska. Sdružení vstupuje již do dvanáctého roku své existence a v letošním roce přebrala komplexní záštitu nad jeho fungováním a organizací společnost Adastra. Ruku v ruce s touto změnou došlo i k úpravě názvu na Adastra DW klub, se kterým se budeme setkávat i v následujících letech. Zasedání je volně otevřené všem klientům společnosti Adastra.

Původní sdružení DW Klubu vzniklo v roce 2001 s cílem vytvořit znalostní a komunikační platformu pro profesionály ve zmíněných oblastech. DW klub od svého vzniku realizoval již více než 40 setkání a podílel se na organizaci významných událostí, jako je například mezinárodní konference Data Symposium, která patří mezi nejvýznamnější IT konference v České a Slovenské republice a je místem setkávání předních odborníků v oblasti informačních technologií.

Od letošního roku má klub nový název a došlo i ke změně pravidel členství. To je pro zákazníky společnosti Adastra, jež je organizátorem setkání, zdarma, stejně jako pro přednášející, kteří vystoupili v rámci DW klubu nebo na konferenci Data Symposium. Ostatní zájemci musí hradit členský poplatek.

„Společnost Adastra iniciovala vznik platformy odborníků a vždy byla hnacím motorem těchto setkání. Je proto logickým vyústěním, že jsme organizaci a financování setkání Adastra DW klubu zcela převzali na svá bedra. Věříme, že vzájemná výměna informací z oblastí Information Managementu, Data Warehousingu a Business Inteligence vede k ještě efektivnějšímu využívání těchto nástrojů," uvedla Kamila Rychaříková, marketing manager společnosti Adastra a koordinátor Adastra DW klubu.

První letošní setkání Adastra DW klubu zahájila prezentace odborníků společnosti Adastra Veroniky Peterkové a Jana Vejskraba na téma zobrazení dat pomocí interaktivních map. Následovala případová studie z bankovního sektoru na téma změnové řízení v datovém skladu a přednáška zaměřená na dynamické měření výkonnosti PI úvěrového portfolia. Zajímavé odpoledne uzavřel poslední vstup, ve kterém Vladimír Dynda ze společnosti Adastra nastínil další vývoj technologických trendů v oblasti bankovnictví.

Další zasedání Adastra DW klubu je plánované na červen tohoto roku a tématem setkání bude Master Data Management a anonymizace dat pro účely testování. Chybět opět nebudou ani případové studie.

O Adastra DW klubu

Adastra DW klub je profesionálním sdružením specialistů v oblasti Information Managementu, Data Warehousingu a Business Intelligence v České republice a na Slovensku. Vznikl v roce 2001 jako nezávislé sdružení, v roce 2012 kompletně převzala jeho organizaci, realizaci a financování společnost Adastra. Členy Adastra DW klubu jsou kromě společnosti Adastra představitelé významných společností, například Cetelem, Česká pojišťovna, ČSOB, GE Money Bank, Raiffeisenbank, Tatra banka, Telefónica O2, Vodafone a řada dalších. Členy Adastra DW klubu se nemohou stát dodavatelé IT technologií. Klienti společnosti Adastra mají členství v klubu zdarma, ostatní členové hradí členské příspěvky. Více informací o Adastra DW klubu na stránkách www.dwklub.cz

O společnosti Adastra

je mezinárodní konzultační společnost, která dodává špičková softwarová řešení pro váš business. Technologicky nezávislá řešení odrážejí rozsáhlé zkušenosti firmy načerpané z realizace stovek projektů, například pro společnosti Ahold, Allianz, Bank of Montreal, Barclays Bank, Bell Canada, Cetelem, Česká pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, DHL, Dresdner Bank, Generální ředitelství cel, GTS Novera, Komerční banka, Orange Slovensko, Telefónica O2, Tipsport, Vodafone, Volkswagen AG a další.

Více informací na www.adastra.cz a www.adastragrp.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3