INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Desátý ročník ocenění Sodexo Zaměstnavatel roku přilákal k registraci přes 130 zaměstnavatelů z celé České republiky, z nichž 120 nakonec odevzdalo kompletně vyplnění dotazník v hlavní kategorii. V šesti regionálních kolech přihlíželo dekoraci krajských vítězů přes 250 zástupců zaměstnavatelů, kteří podrobili hodnocení 27 soutěžních projektů v rámci kvalifikace Ceny personalistů, která regionálním setkáním vytvářela důstojný odborný program.

Už druhý rok jsou kandidáti na titul Zaměstnavatel roku hodnoceni na základě renomované mezinárodní metodiky PwC Saratoga, vycházející z celé řady objektivních ukazatelů jako náklady na vzdělávání, nemocnost, fluktuace, produktivita atd., takže výsledky jsou dobře srovnatelné, měřitelné, ale hlavně prokazatelné. Zúčastněné firmy díky tomu pozitivně vnímají transparentnost soutěže, ale také možnost sledovat meziroční vývoj. Odborná garance konzultantské společnosti PricewaterhouseCoopers Česká republika je zase pro účastníky zárukou objektivity a nezávislosti hodnocení.

„Letošní výsledky hlavní kategorie vynesly řadu nových zvučných jmen na nejvyšší posty. Spolu s rostoucím celkovým počtem účastníků se jedná o důkaz, že kvalita ocenění se i po deseti letech stále zvyšuje, metodika Saratoga byla druhý rok po zavedení definitivně kladně přijata a Sodexo Zaměstnavatel roku má jasný plán, kam se rozvíjet také v dalších deseti ročnících," zhodnotil výsledky jubilejního ročníku ředitel Klubu zaměstnavatelů Pavel Hulák. „Pro mě osobně je navíc příjemným zjištěním, že do finále vedlejší kategorie Cena personalistů udělované nejlepším projektům hodnoceným samotnými personalisty, postoupily výhradně výrobní společnosti Aperam, ArcelorMittal Ostrava, GRAMMER a OSTROJ se zajímavými tématy od unikátních modelů vzdělávání, přes talent management dělnických profesí, bezpečnost práce, až po spolupráci se střední technickou školou," doplňuje osobní dojmy Pavel Hulák.

V průběhu dnešního dne jsme uvolnili pořadí ocenění Sodexo Zaměstnavatel desetiletí, nyní přinášíme kompletní přehled výsledků všech kategorií.

Výroční cena Sodexo Zaměstnavatel desetiletí

1. ŠKODA AUTO a.s.

2. AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group

3. T-Mobile Czech Republic a.s.

4. Česká spořitelna, a.s.

5. HEWLETT-PACKARD s.r.o.

Sodexo Zaměstnavatel roku 2012

1. Dalkia Česká republika, a.s.

2. Plzeňský Prazdroj, a. s.

3. Telefónica Czech Republic, a.s.

4. AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group

5. ArcelorMittal Ostrava a.s.

6. DHL Information Services (Europe) s.r.o.

7. ŠKODA AUTO a.s.

8. T-Systems Czech Republic a.s.

9. Československá obchodní banka, a. s.

10. Parker Hannifin Industrial s.r.o.

Progresivní zaměstnavatel (do 500 zaměstnanců)

1. AGEL

2. Rodinný pivovar Bernard

3. PSJ

4. THIMM Obaly

5. LappKabel

Cena Klubu zaměstnavatelů za motivaci zaměstnanců

DHL Information Services (Europe)

Zaměstnavatel bez bariér

Česká spořitelna

The Most Desired Company 2003 – 2012

- Nejžádanější zaměstnavatel desetiletí u studentů

1. Komerční banka, a.s.

2. Československá obchodní banka, a. s.

3. ČEZ, a. s.

4. Google Czech Republic, s.r.o.

5. Ernst & Young, s.r.o.

Osobnost HR 2012 (volena živě téměř 200 účastníky HRM konference)

1. Barbora Schelová, Personální ředitelka, Robert Bosch

2. Ctirad Lolek, Ředitel divize Lidské zdroje, Telefónica Czech Republic

3. Jana Schiffnerová, Vicepresident HR, NESS CEE

Slavnostní vyhlášení celostátních výsledků proběhne 17. října 2012 večer v pražském OREA hotelu Pyramida a předchází mu právě probíhající HRM konference, na které se setkali odborníci z řad personalistů a další zástupci zaměstnavatelů z celé České republiky.

***

Klub zaměstnavatelů je obecně prospěšnou společností, která se podílí na rozvoji kvality řízení lidských zdrojů, soustřeďuje nejlepší zkušenosti v rámci České republiky i zahraniční know-how a vytváří zdroje pro celoplošné projekty na trhu práce. Zvláštní důraz je přitom kladen na ohrožené skupiny, jako jsou zdravotně postižení, lidé nad 50 let věku, nebo zaměstnanci na rodičovské dovolené. Mezi první spolupracující společnosti patří AGC Flat Glass Czech, Agrofert, Arcelor Mittal Ostrava, Coca Cola HBC, Česká pojišťovna, Česká pošta, ČSOB Pojišťovna, Hewlett Packard, Novem Car, PSJ, Robert Bosch, Raiffeisenbank, Red Hat, ŠKODA AUTO, Telefónica, T-Mobile a další významní zaměstnavatelé.

Partnery ocenění Sodexo Zaměstnavatel roku 2012 jsou společnosti: Sodexo – Řešení pro motivaci (generální partner), Euroclinicum, Fincentrum, Manpower Group, Penzijní fond Komerční banky (hlavní partneři) a dále AMPROP Dr. Kaufmann & Partners, Havel, Holásek & Partners, M. C. Triton a Ogilvy Public Relations (partneři pro rozvoj).

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3