INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Pojištěnci by se měli podle slov pojišťovacích expertů více zajímat o podmínky svých pojistných smluv a neměli by podléhat nátlaku některých pojišťovacích zprostředkovatelů na rušení a opětovné uzavírání nových smluv. Na finanční zprostředkovatele, kteří takto nevýhodně radí svým klientům, by měl být vypracován systém postihů. Na tom se shodli experti, kteří se sešli u kulatého stolu pořádaného Hospodářskými novinami při příležitosti zahájení soutěží Nejlepší Banka 2011 a Nejlepší pojišťovna 2011.

Partner společnosti KPMG Česká republika Roger Gascoigne k tomu poznamenal: „Nedomníváme se, že by samotná výše provizí za zprostředkování nových pojistných smluv potřebovala regulovat. Na co je třeba se zaměřit, je praxe některých finančních zprostředkovatelů, kteří radí pojištěncům zrušit stávající životní pojistku a uzavřít novou někde jinde. To může pro pojištěnce znamenat ztrátu v řádu tisíců korun. Řešení vidím v kombinaci dalšího posílení pravomocí regulátora, zlepšení informovanosti klientů o výši provize, kterou zaplatí, a zvyšování finanční gramotnosti veřejnosti."

Právě lepší znalost pojišťovacích produktů by mohla být podle generálních ředitelů čtyř předních českých pojišťoven základem řešení problému opětovného uzavírání smluv, v jehož důsledku je až 40 % smluv životních pojistek je v ČR vypovězeno předčasně. „Kulatý stůl jednoznačně ukázal na obecný problém nedostatečného povědomí klientů o finančních produktech a službách v potřebných souvislostech a z toho vyplývající tendenci spoléhat se na názor finančních zprostředkovatelů. Jejich kvalifikace a motivace však často jdou proti zájmům klienta. Právě proto podporujeme soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, které klientovi snad mohou pomoci zorientovat se v nepřehledné nabídce bankovních a pojišťovacích služeb," uvedl Jaroslav Peyerl ze společnosti IBM, kde je zodpovědný za rozvoj obchodní spolupráce s bankami a komerčními pojišťovnami.

Soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna nabízejí unikátní srovnání bank a pojišťoven na základě celé řady hodnocených kriterií s důrazem na maximálně objektivní proces hodnocení. Titul nejlepší banka a nejlepší pojišťovna získá banka a pojišťovna, která dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky, které svědčí o její stabilitě a přínosu pro majitele. Veřejnost je do soutěží zapojena hlasováním v rámci kategorií Bankovní inovátor a Pojišťovací inovátor. Do těchto kategorií banky a pojišťovny samy nominují produkty nebo služby, které považují za inovativní a unikátní.

V předchozím ročníku získala titul Nejlepší banka 2010 ČSOB, titul Klientsky nejpřívětivější banka 2010 Raiffeisenbank a ocenění Bankovní inovátor 2010 produkt SaxoTrader od společnosti Saxo bank. Titul Nejlepší pojišťovna 2010 získala ČSOB Pojišťovna, Klientsky nejpřívětivější pojišťovnou 2010 se stala Kooperativa a titul Pojišťovací inovátor 2010 získala Allianz pro svůj produkt PRO život.

Diskuze se zúčastnili:

Jaroslav Besperát - předseda představenstva a generální ředitel České podnikatelské pojišťovny

Roger Gascoigne - partner, KPMG Česká republika

Martin Jašminský - zástupce šéfredaktora Hospodářských novin

Jeroen van Leeuwen - předseda představenstva a generální ředitel ČSOB Pojišťovny

Jaroslav Peyerl - Client Solution Representative, IBM Česká republika

Pavel Řehák - generální ředitel České pojišťovny

Tomáš Síkora - výkonný ředitel České asociace pojišťoven

Jakub Strnad - předseda představenstva Allianz pojišťovny

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3