INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česko-německá obchodní a průmyslová komora (ČNOPK) představí na Mezinárodních stavebních veletrzích v Brně společně se svými partnerskými podniky své téma pro letošní rok, které nese název „Energetická efektivita a mobilita". Ve stavebnictví hraje hospodárné využívání energie důležitou roli a mnoho firem se právě z tohoto důvodu zabývá problematikou úspor energie. Mezinárodní stavební veletrhy, které se konají od 12. do 16. dubna 2011 v Brně, představují proto ideální místo pro ČNOPK a její partnerské firmy, aby na společném stánku prezentovaly svou iniciativu „Energetická efektivita a mobilita" (hala V, stánek 144).

„ČNOPK chce společně s prestižními partnery a spoluvystavovateli ukázat, jak mnohostranné a přitom konkrétní mohou být úspory energie, a jaké nové obchodní příležitosti z toho mohou dnes a v příštích letech vyplývat", uvedla Mirjam Schwan, zástupkyně výkonného člena představenstva ČNOPK. Oblasti obchodní činnosti partnerských společností jsou přitom velmi různorodé a sahají od dodavatelů elektrické energie přes automobilové koncerny až po výrobce stavebních prvků.

Energetická efektivita hraje v současné době důležitou roli obzvláště v souvislosti s konceptem alternativních pohonů. V této oblasti se vedle výrobců automobilů Škoda Auto a Mercedes-Benz angažují také energetické společnosti E.ON Česká republika, PRE a RWE. Skupina Bayer bude na společném stánku zastoupena společností Bayer MaterialScience AG, která bude prezentovat ukázky produktů pro příkladné využití technologií v oblasti energetické efektivity. Společnost E.ON Česká republika bude společně s výrobcem automobilů Mercedes-Benz vystavovat elektromobil SMART, dobíjecí stanici pro elektromobily a také elektrický skútr. Škoda Auto představí vůz z energeticky úsporné řady Green Line.

Některé partnerské společnosti využívají také vzdělávací kurz ČNOPK s názvem European EnergyManager, jehož absolventi v loňském roce objevili možné úspory převyšující částku 11 mil. eur za rok. Informace o tomto kurzu naleznete taktéž na společném stánku ČNOPK.

Dodavatel elektrické energie E.ON Česká republika bude také v letošním roce v České republice pořádat soutěž Energy Globe Award, která odměňuje inovativní nápady v oblasti energetické efektivity. ČNOPK je opět partnerem tohoto projektu, o jehož zaměření a podmínkách účasti se zájemci mohou informovat na společném stánku ČNOPK na Mezinárodních stavebních veletrzích v Brně.

Další informace naleznete na www.dtihk.cz

Energetická efektivita a mobilita 2011 – naši partneři: BAYER s.r.o., E.ON Česká republika, s.r.o., Mercedes-Benz Česká republika s.r.o., Pražská energetika a.s., RWE Transgas, a.s., ŠKODA AUTO a.s., Veletrhy Brno, a.s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3