INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hospodářská komora České republiky vyhlašuje v pořadí již třetí ročník soutěže pro tuzemské podnikatelské subjekty Český Patron. Přihlásit se může každý, kdo svůj byznys provozuje primárně na území naší republiky a v loňském roce dosáhl významného podnikatelského úspěchu.

„Již tradičně chceme vyzdvihnout podniky a podnikatele, kteří v dalším ekonomicky náročném roce předvedli, že se dá přijít s inovací, že lze dosáhnout úctyhodných hospodářských výsledků, že jde výrazně zlepšovat služby a celkově být oporou této zemi, tedy Českým Patronem,“ řekl na startu dalšího ročníku soutěže prezident Hospodářské komory ČR Petr Kužel.

Český Patron za rok 2012 je vyhlášen v následujících kategoriích:

Ekologický přínos
Z naší země nejefektivnější zemědělský a potravinářský podnik
Nejlepší zaměstnavatel
Služby retailu
Absolutní vítěz

„Stejně jako v předcházejících ročnících nám přitom nejde jen a pouze o kvantitu, ale především o kvalitu. Chci tím zdůraznit, že šanci stát se Českým Patronem má i drobný podnikatel, který nedosahuje omračujících obratů, ale jeho přidaná hodnota v místě působení je nepřehlédnutelná a nezpochybnitelná,“ dodal Petr Kužel.

Příkladem může být i příběh drobné firmy se třemi zaměstnanci z Rokycan. Výrobce unikátních pesticidů na ochranu rostlin dle vlastních patentů používá výhradně potravinářské přírodní suroviny, které jsou nejedovaté, s nulovou ochrannou lhůtou a ošetřené plodiny se dají okamžitě konzumovat. Firma AgroBio má dokonce díky loňskému úspěchu v soutěži Český Patron šanci na prezentaci produktů v rámci Světové výstavy EXPO 2015 v Itálii.

„Heslo pro milánské EXPO je Potraviny pro planetu, Energie pro život. Mám vizi, že součástí našeho pavilonu bude i typická česká zahrádka ošetřená unikátními přípravky pana Veverky z AgroBio,“ prozradil Generální komisař české účasti na EXPO 2015 Jiří František Potužník.

Firma sama by si účast na světové výstavě finančně dovolit nemohla, ale úspěch v rámci Českého Patrona se zřejmě promítne i do spolupráce s HK ČR, která tuto výjimečnou prezentaci podpoří.

„Skutečně to vypadá, že firma na sebe díky soutěži upozornila v pravý čas a vážně uvažujeme o zajímavém modelu spolupráce, který by podobnou možnost otevřel nejen této firmě, ale třeba i dalším podnikatelům, o nichž nevíme, ale do roku 2015 nás čekají ještě minimálně tři seznamy vítězů Českého Patrona,“ potvrdil prezident Kužel

Zájemci o účast v soutěži budou mít nyní tři měsíce čas na podání přihlášek v rámci jednotlivých kategorií. Podmínky soutěže a přihlašovací formuláře jsou webu HK ČR www.komora.cz.

Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne v rámci slavnostního galavečera dne 26. září 2013.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3