INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Sdružení pro zahraniční investice - AFI a Americká obchodní komora v ČR vytvoří platformu pro vzájemné setkávání inovativních start-up firem se zástupci soukromých fondů rizikového kapitálu. Cílem iniciativy s názvem adVENTURE je zejména edukace tvůrců nadějných projektů ve vztahu k jejich obchodnímu využití a podpora možné komercializace výsledků jejich výzkumu a vývoje. Partnerem adVENTURE je poradenská společnost PwC Česká republika a podporují jej také Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest a Czech Private Equity and Venture Capital Association. Mediálním partnerem projektu je deník E15.

„Mladí výzkumníci alias začínající podnikatelé, byť vyvinuli unikátní technologii, aplikaci nebo produkt, jsou často konfrontováni s krutou realitou získávání nezbytného financování pro další expanzi. Bez potřebného kapitálu je penetrace na cílové trhy velmi komplikovaná. Získat půjčku od banky je pro firmu bez historie nesmírně komplikované a právě v tomto případě přicházejí na scénu soukromé fondy rizikového kapitálu", vysvětlil Petr Hájek, předseda Kontrolní komise AFI. „Smyslem této iniciativy je vytvořit jakousi platformu pro neformální setkávání mezi těmito dvěma odlišnými světy – výzkumníky a zástupci start-up firem na jedné straně a tzv. business angels a venture kapitálovými investory, jejichž doménou je byznys a kapitálové vstupy do perspektivních projektů na straně druhé. Věříme, že takováto setkání mohou výrazně napomoci k posílení inovačního potenciálu České republiky," dodal Hájek.

„Prakticky využitelný výzkum a inovace vnímáme jako hnací sílu rozvoje lidských zdrojů, a potažmo celé ekonomiky. Snažíme se nalézt způsoby, jak propojit a sblížit výzkum s aplikační sférou. Projekt adVENTURE je jedním z nich: výzkumné týmy zjistí komerční potenciál svých projektů, setkají se s potenciálními investory, kteří se naopak dozvědí více o aktuálních projektech na trhu a členech výzkumných týmů," uvedl Weston Stacey, výkonný ředitel Americké obchodní komory v ČR.

Během akce adVENTURE budou představeny projekty s prokazatelným potenciálem dalšího růstu vznikající především v rámci výzkumných týmů vysokých škol, v podnikatelských inkubátorech a technologických centrech. Tvůrcům bude poskytnuta zpětná vazba renomovaných odborníků z praxe ohledně komerčního potenciálu jejich projektu, a to v oblastech financování, marketingu, lidských zdrojů atd. Prezentace budou obsahově odpovídat předem definovanému zadání, finální obsah jednotlivých prezentací před akcí usměrní a pomohou dotvořit konzultanti PwC. V publiku zasednou zástupci fondů rizikového kapitálu a business angels.

Uzávěrka přihlášek do prvního ročníku končí již 30.4.2011. adVENTURE se uskuteční dne 19.5.2011 v Praze. Více informací naleznete na http://www.spolupraceroku.cz/adventure.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3