INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Sdružení pro zahraniční investice - AFI a Americká obchodní komora v ČR vytvoří platformu pro vzájemné setkávání inovativních start-up firem se zástupci soukromých fondů rizikového kapitálu. Cílem iniciativy s názvem adVENTURE je zejména edukace tvůrců nadějných projektů ve vztahu k jejich obchodnímu využití a podpora možné komercializace výsledků jejich výzkumu a vývoje. Partnerem adVENTURE je poradenská společnost PwC Česká republika a podporují jej také Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest a Czech Private Equity and Venture Capital Association. Mediálním partnerem projektu je deník E15.

„Mladí výzkumníci alias začínající podnikatelé, byť vyvinuli unikátní technologii, aplikaci nebo produkt, jsou často konfrontováni s krutou realitou získávání nezbytného financování pro další expanzi. Bez potřebného kapitálu je penetrace na cílové trhy velmi komplikovaná. Získat půjčku od banky je pro firmu bez historie nesmírně komplikované a právě v tomto případě přicházejí na scénu soukromé fondy rizikového kapitálu", vysvětlil Petr Hájek, předseda Kontrolní komise AFI. „Smyslem této iniciativy je vytvořit jakousi platformu pro neformální setkávání mezi těmito dvěma odlišnými světy – výzkumníky a zástupci start-up firem na jedné straně a tzv. business angels a venture kapitálovými investory, jejichž doménou je byznys a kapitálové vstupy do perspektivních projektů na straně druhé. Věříme, že takováto setkání mohou výrazně napomoci k posílení inovačního potenciálu České republiky," dodal Hájek.

„Prakticky využitelný výzkum a inovace vnímáme jako hnací sílu rozvoje lidských zdrojů, a potažmo celé ekonomiky. Snažíme se nalézt způsoby, jak propojit a sblížit výzkum s aplikační sférou. Projekt adVENTURE je jedním z nich: výzkumné týmy zjistí komerční potenciál svých projektů, setkají se s potenciálními investory, kteří se naopak dozvědí více o aktuálních projektech na trhu a členech výzkumných týmů," uvedl Weston Stacey, výkonný ředitel Americké obchodní komory v ČR.

Během akce adVENTURE budou představeny projekty s prokazatelným potenciálem dalšího růstu vznikající především v rámci výzkumných týmů vysokých škol, v podnikatelských inkubátorech a technologických centrech. Tvůrcům bude poskytnuta zpětná vazba renomovaných odborníků z praxe ohledně komerčního potenciálu jejich projektu, a to v oblastech financování, marketingu, lidských zdrojů atd. Prezentace budou obsahově odpovídat předem definovanému zadání, finální obsah jednotlivých prezentací před akcí usměrní a pomohou dotvořit konzultanti PwC. V publiku zasednou zástupci fondů rizikového kapitálu a business angels.

Uzávěrka přihlášek do prvního ročníku končí již 30.4.2011. adVENTURE se uskuteční dne 19.5.2011 v Praze. Více informací naleznete na http://www.spolupraceroku.cz/adventure.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3