V podvečer 21. května 2015 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. Večerem provázel excelentní moderátor Karel Voříšek a SWING KVARTET Ivana Smažíka se zpěvačkou Evou Emmingerovouzpříjemnil večer všem zúčastněným. Svým inteligentním humorem pobavil publikum také Jan Vodňanský. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.
Výsledky soutěže
Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:
Velký delfín – hlavní cena soutěže:
Mgr. Tomáš GREGOŘICA, Škoda Auto, a.s., manažer marketingové komunikace –
za úspěšnou marketingovou komunikaci se zaměřením na digitální marketing
Zvláštní cena – Zlatý delfín:
Ing. Jiří VLASÁK, Kofola, a.s., marketingový ředitel –
za projekty podporující úspěšnou strategii rozvojem marketingových nástrojů
Zvláštní cena – Růžový delfín:
Tereza JUREČKOVÁ, Pragulic-Poznej Prahu jinak, o.s., ředitelka –
za projekt zaměřený na sociální aspekty marketingu
Zvláštní cena – Zelený delfín:
Ing. Jan BÁRTA, Centrum pasivního domu Brno, ředitel –
za projekt podporující odpovědnost marketingu při strategii udržitelného rozvoje