INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hlavním úkolem Asociace osobního prodeje je podpora přímého prodeje, prosazování zájmů členských firem a jejich distributorů a ochrana spotřebitele. Přímý prodej je založen především na osobním vztahu mezi prodávajícím a jeho zákazníkem. Název Asociace osobního prodeje (AOP) jednoznačně naplňuje filozofii přímého prodeje, která je založena především na osobním vztahu mezi uvedenými subjekty. Osobní prodejci nabízejí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek.

            Přímý prodej poskytuje rovněž příležitost pro rozvoj podnikání a vytváří významnou možnost pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.

            S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Ta nemá nic společného s tzv. šmejdy. V činnosti AOP hraje významnou roli dohled nad dodržováním legislativy, pravidel a etiky podnikání v přímém prodeji, který jako nedílná součást maloobchodu podléhá všem právním ustanovením, vyplývajícím z obchodního, daňového, občanského i dalších zákonů.

            Vzhledem ke specifickému charakteru prodeje, mimo stálé maloobchodní jednotky, věnují firmy tohoto systému velkou pozornost ochraně spotřebitele. Členské firmy AOP neprodávají jen vysoce kvalitní vlastní výrobky, ale poskytují významné garance, školí své prodejce tak, aby poskytovali co nejkomplexnější odborné služby a vytvářeli si se zákazníky silné loajální vztahy. Nejúčinnějším nástrojem je pak vedle legislativy Etický kodex, který upravuje chování firem přímého prodeje a jejich prodejců vůči zákazníkům a má sankční vymahatelné podmínky. Firmy a samozřejmě spotřebitelé tak mají garanci účinného nástroje samoregulace, který vedle legislativy také výrazně přispívá k čistotě tohoto podnikatelského prostředí. Neoddělitelnou součástí Etického kodexu je jeho Administrátor, nezávislý právník, který dohlíží na jeho dodržování.         

(tz)

www.osobniprodej.cz

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3