INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hlavním úkolem Asociace osobního prodeje je podpora přímého prodeje, prosazování zájmů členských firem a jejich distributorů a ochrana spotřebitele. Přímý prodej je založen především na osobním vztahu mezi prodávajícím a jeho zákazníkem. Název Asociace osobního prodeje (AOP) jednoznačně naplňuje filozofii přímého prodeje, která je založena především na osobním vztahu mezi uvedenými subjekty. Osobní prodejci nabízejí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek.

            Přímý prodej poskytuje rovněž příležitost pro rozvoj podnikání a vytváří významnou možnost pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.

            S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Ta nemá nic společného s tzv. šmejdy. V činnosti AOP hraje významnou roli dohled nad dodržováním legislativy, pravidel a etiky podnikání v přímém prodeji, který jako nedílná součást maloobchodu podléhá všem právním ustanovením, vyplývajícím z obchodního, daňového, občanského i dalších zákonů.

            Vzhledem ke specifickému charakteru prodeje, mimo stálé maloobchodní jednotky, věnují firmy tohoto systému velkou pozornost ochraně spotřebitele. Členské firmy AOP neprodávají jen vysoce kvalitní vlastní výrobky, ale poskytují významné garance, školí své prodejce tak, aby poskytovali co nejkomplexnější odborné služby a vytvářeli si se zákazníky silné loajální vztahy. Nejúčinnějším nástrojem je pak vedle legislativy Etický kodex, který upravuje chování firem přímého prodeje a jejich prodejců vůči zákazníkům a má sankční vymahatelné podmínky. Firmy a samozřejmě spotřebitelé tak mají garanci účinného nástroje samoregulace, který vedle legislativy také výrazně přispívá k čistotě tohoto podnikatelského prostředí. Neoddělitelnou součástí Etického kodexu je jeho Administrátor, nezávislý právník, který dohlíží na jeho dodržování.         

(tz)

www.osobniprodej.cz

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3