INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pekařské oborové hnutí a zároveň názorová platforma s názvem Naši pekaři zahajuje svou činnost na českém trhu. Naši pekaři podle vlastních slov nejsou spokojeni se současným stavem věcí týkajících se poctivého českého pekařského řemesla, vnímání chleba jako kulturního fenoménu, českých tradic a jejich vnímání mladou generací, zodpovědnosti vůči přírodě i člověku, kvality pečiva v českých obchodech, marketingových a obchodních praktik mnohých výrobců i prodejců, kvality stravování školáků, zdravé výživy a životního stylu a šíření různých nepodložených mýtů kolem pečiva.

Svou činnost chtějí Naši pekaři zaměřit do následujících tří priorit:

·        kultivace vnitřního prostředí, tedy poctivé české pekařiny. Zde se chce hnutí postavit za všechny, kteří podnikají v souladu s právem a dobrými mravy, nešidí zákazníka, platí daně, neuchylují se k nekalému marketingu apod.,

·        obrana české pekařiny proti nekalým obchodním zájmům a komunikačním praktikám některých subjektů či zájmových skupin, které chtějí cíleně poškodit české řemeslo, české produkty a tradici kvalitního českého chleba,

·        náprava a osvěta spotřebitelské veřejnosti směrem k snižování plýtvání potravinami, zlepšení výživy mladé generace, zodpovědnému nakupování potravin a také připomenutí faktu, že chléb je „boží dar“ a výsledek pořádné dřiny, poctivé lidské práce.

Své aktivity chtějí Naši pekaři zaměřit především na laickou, nepekařskou veřejnost, kterou chtějí oslovit např. pomocí internetového portálu Chléb náš vezdejší.cz (www.chlebnasvezdejsi.cz), kde uživatelé najdou články o pekařském řemesle, výrobě pečiva, mýtech a faktech kolem zdravé výživy apod. Další aktivity proběhnou v rámci mediálních kampaní Fandím našim pekařům (významné osobnosti vyjadřují podporu českému chlebu a pekařině) a Tohle Vám nezbaštíme (v ní budou odhalovány obchodní, marketingové a komunikační praktiky některých výrobců či prodejců pečiva a potravin obecně).

Směrem k odborné – především pekařské a potravinářské – veřejnosti připravilo hnutí Naši pekaři vlastní kodex, který musí respektovat ti, kteří se chtějí k názorové platformě buď přidat, nebo ji alespoň podporovat, např. vylepením samolepky s logem Naši pekaři na své provozovny a prodejny. V kodexu jsou stanoveny respektované hodnoty hnutí, mezi jinými péče o kvalitu řemesla a výrobků, úcta k tradici české pekařiny, společenská zodpovědnost a nekompromisní důraz na otevřenou, pravdivou a nezkreslující komunikaci s veřejností.

Hnutí Naši pekaři chce při zahájení své činnosti poděkovat všem, kteří nám v úplných začátcích  začátku pomáhali: Svazu pekařů a cukrářů ČR za odborné rady, ministru zemědělství Marianu Jurečkovi za osobní záštitu, kterou naší myšlence a webovému portálu věnoval, všem dobrým pekařům za to, že nám od začátku fandili a všem zákazníkům, kteří dosud nezapomněli, co znamená „chléb náš vezdejší“, za to, že jsou. 

Hnutí Naši pekaři vzniklo jako soukromá iniciativa skupiny významných osobností z pekařského oboru z celé České republiky. Mezi její zakládající členy patří majitelé či manažeři pekařských provozů různých velikostí, specializací či tržní síly. Toto hnutí je zcela apolitické, z hlediska svých názorů a aktivit je dokonce nezávislé na oborových cechovních organizacích.

Hnutí Naši pekaři si klade za cíl bránit zájmy spotřebitelů, především v oblasti kvality pekařských a příbuzných výrobků dostupných na českém trhu. Hodlá také aktivně přispět ke kultivaci výrobních, ale také obchodních a marketingových postupů používaných v oboru. Třetí hlavní oblastí zájmu hnutí je snaha kladně ovlivňovat veřejné mínění a nákupní aktivity spotřebitelů ve smyslu větší ekologické odpovědnosti, efektivního hospodaření s potravinami, zdravé výživy dospělých i dětí, v neposlední řadě také v oblasti respektu k tradičnímu řemeslu a českému potravinovému, gastronomickému i obecně kulturnímu bohatství.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3