INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nejduveryhodnejsi znacka_2016_logoNejdůvěryhodnější značky českých spotřebitelů byly oceněny na slavnostním galavečeru pořádaném skupinou Atoz Marketing, který i tentokrát proběhl v nádherných prostorách Pražské křižovatky – kostele sv. Anny. Hosty jím opět provedla moderátorka Jolana Voldánová.Program, který je spojen s dosud nejrozsáhlejší nezávislou anketou zaměřenou na spotřebitelskou důvěru, si v rámci českého prostředí už stačil vybudovat silnou pozici.

 

Spotřebitelská důvěra je jednou z nejdůležitějších hodnot každé značky, a přitom ještě před rokem program, který by v České republice značky na základě spotřebitelské důvěry ocenil, chyběl. A právě to se organizátoři projektu rozhodli změnit. Po startu programu Důvěryhodné značky v minulém roce tak spotřebitelé poprvé získali šanci vyjádřit důvěru a podporu svým oblíbeným značkám.

4000 spotřebitelů hodnotilo bezmála 600 značek

Do rozsáhlé ankety vedené agenturou STEM/MARK se zapojilo 4000 respondentů. Reprezentativní vzorek českých spotřebitelů hodnotil téměř 600 značek v 60 kategoriích. V anketě bylo letos zastoupeno více kategorií zaměřených na obchodníky, celkem dvanáct, ale zahrnuty byly nově i kategorie spotřebního zboží, služeb, financí a automotive. Díky plánovanému rozšíření tak měli spotřebitelé tento rok možnost hodnotit své favority i v kategoriích, jako jsou například banky, pojišťovny, automobily či cestovní kanceláře. Jednotlivé značky byly do hodnocení zařazeny na základě prodejů ve svých kategoriích.

Tradičním a českým značkám Češi stále důvěřují

I letos se potvrdilo, že Češi dávají při výběru rychloobrátkového zboží přednost českým značkám s mnohaletou tradicí. Tuzemské značky byly celkově zvoleny coby nejdůvěryhodnější ve více než polovině kategorií. Z FMCG můžeme jako příklad uvést dnes už klasickou značku Kofola, která si stále udržuje své přední postavení před nápojovými giganty, jakými jsou Coca-Cola či Pepsi. Světové lídry v oblasti alkoholu porazila letos v této kategorii stálice české scény – tradiční značka Božkov. A tuzemským značkám dá přitom spotřebitel přednost i při výběru mléčných dezertů a jogurtů, kde na plné čáře zvítězily Pribináček a Mlékárna Kunín.

U čisticích prostředků potvrdili spotřebitelé opět nejvyšší důvěru v tradiční značku Savo, zatímco v ostatních drogistických a kosmetických kategoriích stále vedou spíše zahraniční značky jako Nivea, Ariel, Colgate nebo Vichy.

V oblasti obuvi a automobilů zabodovaly české značky Baťa a Škoda, úspěch slaví i Samsung, který porazil konkurenci jak v kategorii mobilních telefonů a tabletů, tak i mezi televizemi. Svou pozici obhájily rovněž Alza.cz, která letos vyhrála hned ve dvou kategoriích – v kategorii širokosortimentních e-shopů a prodejců elektra, a Dr. Max mezi lékárnami. Své vítězství obhájily také Lidl Česká republika jako Nejdůvěryhodnější maloobchodní řetězec, dm drogerie markt mezi drogeriemi, OBI Česká republika v kategorii hobbymarketů a značka Shell Czech Republic, která byla zvolena Nejdůvěryhodnější sítí čerpacích stanic. České značky spotřebitelé podpořili i v kategoriích dodavatelů energií, cestovních kanceláří a financí, kde zvítězili hráči jako ČEZ, Čedok nebo Česká spořitelna.

Využití ocenění a rozsáhlá podpora vítězů

Mnoho vítězů loňského, prvního ročníku využilo ocenění ve své komunikaci. Logo Nejdůvěryhodnější značka se objevilo na obalech produktů (jmenovat můžeme například vítěze kategorie sýrů – značku Král sýrů). V marketingových kampaních jej využily například řetězce Lidl či Kaufland pro značku K-Classic nebo značky Vitana a Nivea.

I přes poměrně krátkou dobu svého působení na trhu si program už stihl vybudovat silné postavení, k čemuž bezesporu přispěla též velká pozornost médií, která mu byla už od počátku věnována. Díky rozsáhlé komunikační kampani se Nejdůvěryhodnější značky objevily nejen v rádiích, v tisku, na internetu a sociálních sítích, ale rovněž v čekárnách lékařských ordinací a na reklamních obrazovkách v MHD, kde spoty vítězů mohly sledovat miliony cestujících.

Partneři programu Důvěryhodné značky 2016:

  • výzkumná agentura:
    STEM/MARK  
  • odborný partner:

Nielsen Czech Republic

  • partner e-mailové komunikace:
    Email kampaně
  • B2C mediální partneři:
    Evropa 2, Frekvence 1, BBC, Mediapharma, Bus TV
  • B2B mediální partneři:
    Zboží&Prodej, Svět Balení, Pharma Profit, Media Guru
  • partneři ceremonie:
    Nadace Dagmar a Václava Havlových Vize 97, Wau Studio, Tisk Centrum
  • speciální partner ceremonie:

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK PRODUKTŮ A SLUŽEB

 

 

KATEGORIE

ZNAČKA

DODAVATEL

Alkohol

BOŽKOV

Stock Plzeň-Božkov

Balené vody

MATTONI

Karlovarské minerální vody

Banky

ČESKÁ SPOŘITELNA

Česká spořitelna

Cestovní kancelář

ČEDOK

Čedok

Cukrovinky a bonbony

JOJO

Nestlé Česko

Čaje

PICKWICK

Jacobs Douwe Egberts CZ

Čisticí prostředky

SAVO

Unilever ČR

Čokoládové cukrovinky

ORION

Nestlé Česko

Dámská hygiena

ALWAYS

Procter & Gamble Czech Republic

Dekorativní kosmetika

AVON

Avon Cosmetics

Dermokosmetika

VICHY

L'Oréal Česká republika

Dětská výživa

SUNAR

Hero Czech

Dodavatelé energie

ČEZ

ČEZ

Doplňky stravy na imunitu 

CENTRUM

Pfizer Česká republika

Džusy a ovocné nápoje

RELAX

MaspexX Czech

Energetické nápoje

RED BULL

Red Bull Česká republika

Hračky

LEGO

Lego Trading

Jogurty

MLÉKÁRNA KUNÍN

Lactalis CZ

Kancelářská technika

HP

HP Inc Czech Republic

Káva

NESCAFÉ

Nestlé Česko

Koření

VITANA

Vitana

Koupelová a tělová kosmetika

NIVEA

Beiersdorf

Malé spotřebiče

ETA

ETA

Maso a uzeniny

KOSTELECKÉ UZENINY

Kostelecké uzeniny

Mléčné dezerty a pudinky

PRIBINÁČEK

Savencia Fromage & Dairy Czech Republic

Mobilní telefony a tablety

SAMSUNG

Samsung Electronics Czech and Slovak

Osobní automobily

ŠKODA

Škoda Auto

Pet food

PEDIGREE

Mars Czech

Pivo

PILSNER URQUELL

Plzeňský Prazdroj

Pneumatiky

BARUM

Continental Barum

Počítače

LENOVO

Lenovo Technology

Pojišťovny

ČESKÁ POJIŠŤOVNA

Česká pojišťovna

Prací prostředky

ARIEL

Procter & Gamble Czech Republic

Přípravky na klouby a kosti

GS CONDRO

Green - Swan Pharmaceuticals CR

Přípravky na mytí nádobí

JAR

Procter & Gamble Czech Republic

Sirupy

JUPÍ

Kofola ČeskoSlovensko

Slané pochutiny

BOHEMIA

Intersnack

Sušenky a oplatky

ZLATÉ

Mondelez Czech Republic

Sycené nealko nápoje

KOFOLA

Kofola ČeskoSlovensko

Sýry

KRÁL SÝRŮ

Savencia Fromage & Dairy Czech Republic

Tabákové výrobky

CAMEL

JT International

Telekomunikační služby

T-MOBILE

T-Mobile Czech Republic

TV, audio, video

SAMSUNG

Samsung Electronics Czech and Slovak

Ústní hygiena

COLGATE

Colgate - Palmolive Česká republika

Velké spotřebiče

WHIRLPOOL

Whirlpool CR

Víno

TEMPLÁŘSKÉ SKLEPY ČEJKOVICE

Templářské sklepy Čejkovice

Vlasová kosmetika

HEAD & SHOULDERS

Procter & Gamble Czech Republic

Zahradní technika

MOUNTFIELD

Mountfield

SEZNAM NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍCH ZNAČEK OBCHODNÍKŮ

 

 

KATEGORIE

ZNAČKA

DODAVATEL

Čerpací stanice

SHELL

Shell Czech Republic

Drogerie

DM DROGERIE

dm drogerie markt

E-shop s potravinami

ITESCO

Tesco Stores ČR

Hobby market

OBI

OBI Česká republika

Lékárna

DR.MAX

Česká lékárna holding

Privátní značky

K-CLASSIC

Kaufland Česká republika

Prodejce elektra

ALZA.CZ

Alza.cz

Prodejce nábytku

IKEA

Ikea Česká republika

Prodejce obuvi

BAŤA

Baťa

Prodejce oděvů

H&M

H&M Hennes & Mauritz CZ

Prodejce potravin

LIDL

Lidl Česká republika

Širokosortimentní e-shop

ALZA.CZ

Alza.cz

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3