INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Víte, kde a jak se ve vašem regionu vyrábí a prodávají potravinářské produkty? Pokud jen částečně nebo dokonce vůbec, pomůže vám s odhalováním kvalitních regionálních potravinářských produktů nová komunikační kampaň Potravinářské komory České republiky (PK ČR) – „Nakupujeme regionálně“. Partnery této kampaně jsou Agrární komora ČR a obchodní řetězec Billa.

„Hlavním cílem kampaně je podpora prodeje regionálních produktů cestou zvýšení povědomí spotřebitele o jejich původu, způsobu výroby, značení a dostupnosti. Nedílnou součástí projektu je přesvědčit spotřebitele, aby regionální výrobek preferoval, a to s ohledem na čerstvost, kvalitu, adresnost, šetrnost k životnímu prostředí, ale i ve vztahu k podpoře místní zaměstnanosti a růstu regionální ekonomiky,“ uvedl Ing. Miroslav Koberna, CSc., ředitel pro programování a strategii PK ČR.

„Bohužel, spotřebitel stále není dostatečně přesvědčen o tom, že mu regionální výrobek přináší další, dodatečný benefit a přidanou hodnotu, a že tudíž stojí za to, preferovat jej ve svém nákupu a ve finále za něj zaplatit třeba i vyšší cenu. Bez systematického vysvětlování atributů regionálního výrobku a jejich pochopení spotřebitelem nelze změnit jeho nákupní chování žádoucím směrem – tedy
k regionální kvalitě adresného původu, realizované v místním prodeji, případně místech regionálních prodejů v maloobchodě,“ doplnil zástupce partnera projektu Agrární komory ČR Ing. Václav Suchan, CSc.

Pro jednoduché určení míst prodeje regionálních produktů slouží informační stránky www.vyrobci.foodnet.cz, kde lze vyhledat regionální výrobce potravin podle jména, sídla, IČ, typů výrobků, názvů a značek.

Jako nejvhodnější komunikační prostředky byly zvoleny televizní a rozhlasové spoty. Hlavním motivem TV kampaně jsou emoce spojené s výrobou a také prodejem regionálních produktů. Kampaň je zaměřená primárně na ženy v aktivním věku a matky s dětmi, realizující v rodinách nákupy a žijící jak v městských aglomeracích, tak ve venkovských sídlech. Další cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 16 až 19 let bez ohledu na místo kde žijí.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3