Česká marketingová společnost vyhlásila již dvanáctý ročník soutěže Marketér roku, tentokrát spojené s udělením titulů za rok 2016, jejichž slavnostní předání se uskuteční na galavečeru dne 18. května 2017 v Divadelním sále Klubu Lávka v Praze. Záštitu nad soutěží opět převzala přední osobnost světového marketingu prof. Philip Kotler.
Hlavním cílem soutěže, stejně jako České marketingové společnosti, je přispět k rozvoji marketingu v Česku, popularizovat výrazné osobnosti oboru, vyzdvihnout jejich odborný přínos v různých teoretických i praktických oblastech našeho života. I v tomto ročníku se vyhlašovatelé zaměří hlavně na hodnocení konkrétních marketingových projektů podílejících se na zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty poskytované zákazníkovi. Rovněž budou respektovány požadavky etického přístupu a společenské odpovědnosti firem.
(tz)