INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Agentura pro podporu exportu CzechTrade pořádá 15. června 2017 v prostorech Krajské hospodářské komory Brno exportní fórum na téma „Jak úspěšně exportovat do Indie, Indonésie a Malajsie“. Cílem akce je sdílet s potenciálními i aktivními exportéry zkušenosti a aktuální informace týkající se těchto tří zemí.

„Indie, Indonésie a Malajsie představují pro české exportéry trhy s lákavým potenciálem. Indie už není považována za rozvojovou zemi a její hospodářství loni vzrostlo o 7,8 %. Indonésie pro změnu patří mezi nejrychleji rostoucí ekonomiky na světě, kde se v poslední době velmi rozvíjí střední příjmová třída,“ říká o vybraných trzích Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Indie začíná být pro české exportéry čím dál atraktivnější i z dalších důvodů. Tahounem tamní ekonomiky je sílící střední vrstva, kterou dnes tvoří kolem 300 milionů lidí a toto číslo nadále roste obrovským tempem. Velký potenciál lze do budoucna vidět i v největším segmentu populace, který je v Indii tvořen lidmi ve věku 15–30 let s prozápadní orientací a evropským stylem v oblékání, hudbě i technologiích.

Zajímavé příležitosti pro české exportéry přináší i Indonésie. Tamní domácí poptávka v současnosti táhne celou indonéskou ekonomiku. V tomto případě je pro české firmy výhodou fakt, že Indonésané mají rádi západní zboží. Největší obchodní šance pak na exportéry čekají v energetice, strojírenství, dopravní infrastruktuře a zdravotnictví, přičemž velké obchodní příležitosti se nabízejí také v oblasti 
e-commerce i v dalších oborech.

Na konferenci vystoupí řada zkušených přednášejících, kteří účastníkům představí know-how úspěšného vstupu na indický, indonéský a malajský trh. Mezi řečníky budou mimo jiné zástupci agentury CzechTrade – konkrétně ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Mumbaí Tomáš Rousek, ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Jakartě Michal Sontodinomo či Dagmar Matějková, exportní konzultantka agentury CzechTrade. Dále na konferenci vystoupí také expertka na financování obchodu z Komerční banky Tatiana Proskura, specialista na zahraniční obchod z Komerční banky Radek Mendlík, vedoucí oddělení Afriky, Asie a Austrálie na Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR Petr Kulovaný nebo Oto Hrdlička, vedoucí oddělení vnějších vztahů v Regionální hospodářské komoře Brno. O zkušenosti se podělí také jedna z úspěšně exportujících firem.

Na konferenci se zájemci budou moci informovat o aktuálním dění na exotických trzích a vyměnit si zkušenosti z praxe. Konference tak může napomoci nejen potenciálním vývozcům, kterým bude schopna zodpovědět základní otázky o exotických trzích a nasměrovat je správným směrem, ale i exportérům aktivním.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.

www.czechtrade.cz

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3