INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Simone JansenSpolečnost Nespresso dlouhodobě spojuje svoje jméno nejen s hvězdami filmového nebe, ale s filmařským průmyslem obecně. Proto ani letos nechyběla na již 52. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, kde mimo jiné představila tři vítěze lokálního českého kola soutěže krátkých vertikálních filmů Nespresso Talents. Vítězné snímky i jejich autoři byli slavnostně vyhlášeni v rámci Industry party, více informací o nich je k nalezení v prostorách pop-up kavárny Nespresso Café.

 „Neustále se snažíme podporovat dobré věci, přičemž vždycky nemusí jít pouze o projekty týkající se výhradně kávy. Do světa filmu jsme pronikli již před nějakým časem, jsme neodmyslitelně spjati s mezinárodními filmovými festivaly v Cannes i Berlíně a již čtvrtým rokem jsme oficiálními partnery také Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.

Právě v rámci těchto významných událostí chceme dát šanci také mladým filmařům, a to jak amatérům, tak začínajícím profesionálům, zkrátka všem, kteří se chtějí podělit o své dílo s ostatními, ale na svůj první velký úspěch ještě čekají,“ uvádí Simone Jansen, Business Executive Officer Českou republiku (na snímku).
Druhý ročník soutěže Nespresso Talents odstartoval v únoru letošního roku, kdy bylo spuštěno mezinárodní i lokální české kolo. „Soutěžilo se o zajímavé ceny, kromě finanční odměny v hodnotě až 6 000 euro získali vítězové mezinárodního kola také pozvánku na Mezinárodní filmový festival v Cannes, kde proběhlo slavnostní vyhlášení a kde se zúčastnili mentoringu s filmovou tematikou,“ vypočítává Simone Jansen. Česká republika, jež se letos do soutěže zapojila poprvé, se hned dočkala velkého úspěchu, protože krátký animovaný snímek To Accept filmařky Dariy Kascheevy byl jedním ze čtyř filmů, které získaly cenu mezinárodní poroty.
Lokální porota, kterou tvořili filmový režisér, autor filmových znělek MFF KV Ivan Zachariáš, herečka Martha Issová a výtvarník a autor grafické koncepce MFF KV Aleš Najbrt, pak vybrala tři nejlepší krátké vertikální filmy z téměř padesáti tuzemských přihlášených soutěžních příspěvků. Jejich tvůrci – Veronika Jelšíková, Lukáš Masner a Luboš Kučera – převzali ocenění v rámci Industry party. „Všichni tři ocenění krátce pohovořili a představili svůj snímek. Nechyběla ani Daria Kascheeva, jedna z vítězek mezinárodního kola. V průběhu celého festivalu pak mělii vítězové možnost setkat se se zajímavými osobnostmi českého i zahraničního filmu, posbírat nové zkušenosti a načerpat inspiraci na další tvorbu. Hlavním prostorem pro tato setkávání bude Nespresso Café,“ uzavírá Simone Jansen.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3