INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Agentura pro podporu exportu CzechTrade pořádá 21. září v libereckém Evropském domě konferenci na téma aktuálních exportních příležitostí ve Španělsku. Zájemci budou moci zhlédnout prezentace odborníků na export.

Hlavním přednášejícím bude Petra Jindrová, ředitelka zahraniční kanceláře CzechTrade v Madridu. Účastníci mohou načerpat informace o aktuální situaci v zemi či o oborových příležitostech. Na prezentace budou navazovat individuální konzultace.
„Španělská ekonomika dávno není v krizi, naopak již několikátý rok po sobě obhájila evropské prvenství v meziročním růstu HDP. Politická situace se po posledních parlamentních volbách stabilizovala a Španělsku se rovněž daří snižovat nezaměstnanost. Roste domácí poptávka, dochází k velkému rozvoji turistických center a stát podporuje investice do průmyslu. V tuto chvíli je ideální čas, aby se čeští exportéři zaměřili na španělský trh,“ říká o situaci ve Španělsku Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Právě aktuální transformace Španělska přináší českým exportérům zajímavé příležitosti. Ekonomická krize zasáhla do původního fungování ekonomiky, takže došlo k narušení obchodních vztahů i distributorských kanálů a mnoho firem zaniklo. Španělské podniky jsou dnes racionálnější, než tomu bylo dříve, a srovnávají cenu a kvalitu, což českým exportérům přináší lukrativní šanci najít uplatnění na tamním trhu.

Pro firmy se zájmem o španělský trh je tak na exportním fóru připraven zajímavý program, díky kterému se mohou dozvědět více o aktuální politické a ekonomické situaci, vývoji zahraničního obchodu mezi Českou republikou a Španělskem během posledních let či o aktuálních oborových příležitostech. Během prezentací se účastníci seznámí také s desaterem pro obchodování s touto zemí a o své zkušenosti se s nimi podělí i úspěšný český exportér na tamní trh.

Přednášet budou kromě Petry Jindrové, ředitelky zahraniční kanceláře CzechTrade v Madridu, také Tomáš Kofroň, ředitel exportu společnosti Crocodille ČR, Marek Atanasčev, exportní konzultant CzechTrade, Jan Mašek, ředitel regionální kanceláře agentury CzechInvest pro Liberecký kraj, a zástupce Ministerstva průmyslu a obchodu ČR. Po prezentacích budou následovat individuální konzultace.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.
www.czechtrade.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3