INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Agentura pro podporu exportu CzechTrade pořádá 21. září v libereckém Evropském domě konferenci na téma aktuálních exportních příležitostí ve Španělsku. Zájemci budou moci zhlédnout prezentace odborníků na export.

Hlavním přednášejícím bude Petra Jindrová, ředitelka zahraniční kanceláře CzechTrade v Madridu. Účastníci mohou načerpat informace o aktuální situaci v zemi či o oborových příležitostech. Na prezentace budou navazovat individuální konzultace.
„Španělská ekonomika dávno není v krizi, naopak již několikátý rok po sobě obhájila evropské prvenství v meziročním růstu HDP. Politická situace se po posledních parlamentních volbách stabilizovala a Španělsku se rovněž daří snižovat nezaměstnanost. Roste domácí poptávka, dochází k velkému rozvoji turistických center a stát podporuje investice do průmyslu. V tuto chvíli je ideální čas, aby se čeští exportéři zaměřili na španělský trh,“ říká o situaci ve Španělsku Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Právě aktuální transformace Španělska přináší českým exportérům zajímavé příležitosti. Ekonomická krize zasáhla do původního fungování ekonomiky, takže došlo k narušení obchodních vztahů i distributorských kanálů a mnoho firem zaniklo. Španělské podniky jsou dnes racionálnější, než tomu bylo dříve, a srovnávají cenu a kvalitu, což českým exportérům přináší lukrativní šanci najít uplatnění na tamním trhu.

Pro firmy se zájmem o španělský trh je tak na exportním fóru připraven zajímavý program, díky kterému se mohou dozvědět více o aktuální politické a ekonomické situaci, vývoji zahraničního obchodu mezi Českou republikou a Španělskem během posledních let či o aktuálních oborových příležitostech. Během prezentací se účastníci seznámí také s desaterem pro obchodování s touto zemí a o své zkušenosti se s nimi podělí i úspěšný český exportér na tamní trh.

Přednášet budou kromě Petry Jindrové, ředitelky zahraniční kanceláře CzechTrade v Madridu, také Tomáš Kofroň, ředitel exportu společnosti Crocodille ČR, Marek Atanasčev, exportní konzultant CzechTrade, Jan Mašek, ředitel regionální kanceláře agentury CzechInvest pro Liberecký kraj, a zástupce Ministerstva průmyslu a obchodu ČR. Po prezentacích budou následovat individuální konzultace.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.
www.czechtrade.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3