Česko-německá obchodní a průmyslová komora (ČNOPK) přivítala včera jubilejního 600. člena, leteckou společnost Deutsche Lufthansa. ČNOPK je největší bilaterální hospodářskou komorou v České republice a již přes 20 let aktivně podporuje rozvoj česko-německých obchodních vztahů.
Artesa, spořitelní družstvo se stalo partnerem soutěže Česká chuťovka, která oceňuje kvalitní české potraviny a pomáhá propagovat poctivé tuzemské výrobce.
Módní spotřebitelský trend k upřednostňování nákupu českých potravin nás může jistě jen těšit. Není to ale trochu málo? Zákazníksi pod pojmem „česká potravina“ představuje i potravinu nešizenou a chutnou. Teprve chuť přece korunuje každou potravinu – i tu českou! Jak ovšem v té nepřehledné nabídce na trhu rozpoznat, co je nejen kvalitní, ale skutečně i chutné?Jednoduše– podle značek ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA!
Setkání se za podnikatele zúčastnili předseda Asociace Karel Havlíček a generální ředitelka Eva Svobodová. Jednalo se o průlomové jednání, v rámci kterého zástupci malých firem nastartovali dlouhodobý trend spolupráce a vzájemné podpory v rámci udržení infrastruktury obcí a malých měst.
Hospodářská komora České republiky (HK ČR) naplňuje cíl, který dlouhodobě deklaruje a který má pomoci zmírnit dopady sankcí představením českých podnikatelů na zahraničních trzích. Ve dnech 9. - 13. září proto vypravuje podnikatelskou misi do Turecka, které pro české firmy skýtá nemalý potenciál. Mise navštíví Istanbul a Izmir.
Ve dnech 5. a 6. září 2014 proběhl v hale A1 na brněnském výstavišti BVV jediný tuzemský odborný zahradnický veletrh Zelený svět. Tento veletrh vzešel z prezentace zahradnických firem, které se pořádaly v prostorách podniku Agro Brno Tuřany, odkud se posléze přesunul na BVV. Letos se uskutečnil 15. ročník, veletrh se konal každoročně. Ukončený ročník 2014 je jubilejní i hodnotící. V uvedeném časovém období prošlo naše zahradnictví zásadními změnami v nabídce sortimentu, rozvoji firem a zejména způsobu obchodování. Díky internetu již není taková poptávka po náročných prezentacích, kde se firmy maximálně snažily zaujat.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...