Tak, tady to můžeme podepsat, a je hotovo. A bylo. Obchod v hodnotě zhruba 24 mil. korun. Krásná práce. Jednal jsem s partnerem, který přesně věděl, co obchod je. On sám byl tvrdým obchodníkem. Jeho tvrdost ale nespočívala v neomaleném a neustále se opakujícím požadavku na zvýšení slevy. Naopak, jasně věděl, že když chce kvalitu, tak ta něco stojí. A věděl, co si pod pojmem kvalita představit. Pro něj to začínalo odpovídající velikostí potenciálního partnera, pokračovalo dobrými referencemi jiných firem, jasně strukturovanou nabídkou na jeho poptávku. Z kvality nevyjímal samotnou realizaci transakce, která začíná fyzickým předáním zboží či služeb a následnou péčí o ně pokračuje.... Slyším nějaké zvuky - co to je? Sakra, budík. Tak vstávat, pryč od snu a zpět k realitě. Jdu bojovat za to, aby obchodní jednání nezačínala tou strašnou větou - tak co, jakou mi dáte slevu? Protože když já nevydělám, tak nemůžu utratit jinde.
Ing. Vít Pěkný, generální ředitel NH Car, s.r.o.