INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Středočeský kraj bude také v roce 2014 odebírat elektřinu od jednoho z největších alternativních dodavatelů energií, společnosti CENTROPOL ENERGY. Zakázku v hodnotě 24,3 milionu korun získala firma díky nejnižší nabídnuté ceně na Komoditní burze Kladno.

 

„Středočeský kraj se mezi naše velké zákazníky zařadil už v loňském roce. Těší nás, že se nám podařilo, stejně jako v roce 2013, nabídnout nejlepší cenu. Středočeský kraj se tak zařadil mezi rostoucí počet zákazníků, kteří s námi obnovují smlouvy,“ komentuje výsledek soutěže obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY Lukáš Pokrupa.

 

Středočeský kraj v letošním roce odebere od CENTROPOL ENERGY přes 22 GWh elektřiny. Tu firma kraji dodá prostřednictvím 649 odběrných míst. Dodaná elektřina tak zajistí nejen chod budovy krajského úřadu, ale i příspěvkových organizací kraje jako jsou střední školy, ústavy sociální péče, domovy důchodců nebo muzea. „Středočeský kraj není zdaleka jedinou krajskou samosprávou, která je naším zákazníkem. Díky tomu, že umíme nabídnout skutečně nízké ceny, získáváme klienty ze sektoru veřejné správy pravidelně,“ dodává Lukáš Pokrupa.

 

O společnosti CENTROPOL ENERGY, a.s.

 

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007 a je jedním z největších alternativních dodavatelů v České republice. Na trh se zemním plynem vstoupila společnost na začátku roku 2010. Zemní plyn a elektřinu dnes dodává více než 350 tis. zákazníků. Převážnou část odběratelů, zhruba 80 procent, tvoří domácnosti. Zbylých 20 procent tvoří města a obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Mezi významné zákazníky CENTROPOL ENERGY patří například ministerstvo vnitra, ministerstvo spravedlnosti, několik krajů a krajských měst. CENTROPOL ENERGY dodává energie také maloobchodnímu řetězci SIKO koupelny, maloobchodní síti ENAPO, pražské ZOO, Lesům ČR, řadě nemocnic a dalších firem.

 CENTROPOL ENERGY, a.s. je jednou ze společností patřících do skupiny CENTROPOL, která působí v energetickém sektoru již od roku 2002. V roce 2013 se společnost poprvé dostala do žebříčku Czech TOP 100 a stala se jednou z pěti největších firem Ústeckého kraje. Tržby společnosti dosáhly v roce 2012 podle auditovaných výsledků šest miliard korun, což je o 29 procent více než v roce 2011. Do skupiny CENTROPOL patří také první plnohodnotný virtuální mobilní operátor zaměřený na domácnosti, který spustil své služby v září 2013.

 

CENTROPOL ENERGY, a.s. na podporu a rozvoj sounáležitosti lidí s místem, kde žijí, založil dárcovský fond Energie pomáhá. Více na www.energie-pomaha.cz.

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3