CrossCafe, český originální franchisingový koncept nekuřáckých kaváren otevřel v Praze již sedmou pobočku. Nová kavárna na Strossmayerově náměstí je celkově již 17. kavárnou této značky. Tím však plány kavárenského řetězce zdaleka nekončí. Do konce letošního roku přibudou ještě čtyři kavárny, z toho jedna opět v Praze a další v krajských městech.
Na slavnostním otevření nové pobočky CrossCafe na Strossmayrově náměstí v Praze nechyběli desítky novinářů a samozřejmě i hlavní aktéři, jako například šéf franchisingového řetězce CrossCafe Jan Janák, herec Martin Zounar a další (na snímku zleva)
Jak uvedl majitel nově otevřené franchisingové kavárny Martin Blažek, nový kavárenský provoz je navržen podle nejnovějších designových trendů. Svým vzhledem i z hlediska provozu je ideální pro jakéhokoli hosta, který si bude chtít vychutnat vedle prémiové kávy také dobrou snídani. Každé ráno je hosty nachystáno několik druhů snídaňového pečiva, jogurty s müsli a ovoce. Přes děn se zde podávají studené i rozpékané sendviče včetně zeleninových salátů. Novinkou jsou Martinovy tradiční jahody se šlehačkou, které se připravují podle původního receptu z roku 1973. V nabídce nechybí ani originální dort podle vlastních receptur připravené ze surovin nejvyšší kvality a bez náhražek. Maminky i tátové zde najdou také dětský koutek pro své ratolesti a vítaní jsou i všichni ti, kde zde chtějí využít čas prací, což umožní Wi-fi připojení a systém zásuvek pro elektrické připojení notebooků či jiných zařízení po celé kavárně.
Došlo i na slavnostní dort ve tvaru knihy s datem otevření nové kavárny připravený podle originální receptury
Šéf kavárenského řetězce CrossCafe Jan Janák doplnil, že další kavárna bude v Praze otevřena v průběhu května, a to v Obchodním centru Lužiny. V plánu jsou i pobočky například v Hradci Králové a v dalších krajských městech. Zájem zákazníků i žadatelů o poskytnutí licence má podle Jana Janáka dva hlavní důvody; zatímco kavárenští hosté oceňují služby a originální nekuřácký prostor s funkčním designem, budoucí franchisanti kvitují pozitivní vnímání značky a celkový obchodní koncept. Svou roli hraje i fakt, že CrossCafe nabízí příznivější podmínky pro poskytnutí licence než nadnárodní značky.
Posláním CrossCafe je vytvářet příjemný prostor pro kavárenské aktivity hostů. Mohou se zde setkávat s přáteli stejně jako být sami a věnovat se studiu či práci. Mohou si vzít kávu s sebou nebo jen tak posedět, každý tedy kavárnu využívá podle svých představ, což tento koncept zdařile využívá. Samozřejmostí Crosscafe je kvalitní prémiová káva vlastní směsi, originální domácí zákusky, čerstvé sendviče a standardní možnost využití Wi-fi zóny.
O kávu byl obrovský zájem a chutnala znamenitě stejně jako slavnostní dort