Skupina Atoz Retail otevřela už 15. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Jeho cílem je ocenit nové a inovované produkty rychloobrátkového zboží a doplňků stravy na českém trhu a usnadnit tak spotřebitelům orientaci v regálech obchodů. Výrobci a distributoři mohou své novinky přihlašovat do konce ledna 2015.
Marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka už patnáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky a výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh během předchozího roku a půl. Za celou dobu jeho existence vzešlo z nominovaných 1106 výrobků či výrobkových řad 351 vítězů. Minulý ročník ocenil 43 novinek, které se mohou pyšnit titulem Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2014. K tomu mimo jiné náleží možnost užívat logo na obalech vítězných výrobků a v marketingových kampaních. Podle průzkumu agentury STEM/MARK zná logo už téměř 2 600 000 českých spotřebitelů. I z tohoto důvodu je Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka důležitým marketingovým nástrojem pro podporu prodeje.
Dodavatelé rychloobrátkového zboží a doplňků stravy, kromě tabákových výrobků, mohou nyní do programu registrovat produkty / produktové řady uvedené na český trh v období od 1. 9. 2013 do konce roku 2014. Nominované novinky bude prostřednictvím výzkumu hodnotit 4000 respondentů. Další spotřebitelé se mohou zapojit do soutěží, které proběhnou u mediálních partnerů projektu, a zvolit si tak svoji nejoblíbenější novinku.
„V minulém ročníku došlo k úspěšnému rozšíření kategorií rychloobrátkového zboží i o doplňky stravy a zájem o nominace roste i v tomto novém segmentu. Také v letošním ročníku se ale program bude dále rozvíjet, v plánu je výrazné rozšíření marketingové i retailové podpory. Všechny detaily budou průběžně zveřejňovány,“ říká Lukáš Matějka, projektový manažer programu.
Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 23. dubna v Praze v Divadle Hybernia, poté budou následovat masivní reklamní kampaň propagující logo a vítězné produkty, stejně tak jako aktivity na podporu prodeje v maloobchodních prodejnách.
(tz)