INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Letošní zima patří prozatím k těm nejmírnějším za posledních několik desítek let. To nahrává nejen stavebním firmám ale také všem lidem, kteří uvažují například o rekonstrukci vratových systémů. Pořízení garážových vrat je aktuálně navíc velmi výhodné. Klimatické podmínky totiž nekomplikují samotnou montáž a výrobci nabízejí od ledna do konce února řadu slevových akcí. Velké slevy jsou však podle odborníků podezřelé, renomovaní výrobci totiž nemohou zlevnit o více než 40 %.

Exteriérové stavební práce v zimním období bývaly dříve tabu. Situace se ale v mnohém změnila a nové materiály i pracovní postupy umožňují provádět stavební činnosti i za mírného mrazu. Stavebníkům a zhotovitelům nahrává také klimatický trend posledních let, kdy převládají v tuzemsku mírné zimy. Obzvláště ta letošní umožňuje montáže a instalace prakticky v plném rozsahu. Kromě toho se zákazníci mohou těšit z výrazných zimních slev, které se dotýkají i vratových systémů a garážových vrat.

Zvýhodnění na celý sortiment není výjimkou

V zimě poskytují výrobci a distributoři širokou škálu akcí a cenových zvýhodnění. „Pro zimní sezonu máme nepřeberné množství zajímavých akčních pobídek na různé produkty. Ať už se jedná o garážová vrata, předokenní rolety a žaluzie nebo vchodové dveře,“ potvrzuje trend například Lubomír Valenta ze společnosti Lomax, která nabízí široký sortiment garážových vrat a stínicí techniky na českém trhu.

Sleva neznamená horší provedení

Výrobci většinou nabízejí jednotné slevy v řádech desítek procent. Pokud má zákazník štěstí nebo projeví obchodnické umění, může stáhnout regionální zastoupení o několik dalších procent. I v případě garážových vrat však platí, že velké slevy jsou příliš podezřelé. Renomovaní výrobci používají prověřené materiály a technologie, u nichž nelze nahodile poskytovat slevu 40 nebo 50 procent. „Tyto nabídky lze pokládat spíše za marketingový trik, který má na první pohled vzbudit zájem. Na druhý pohled ale zjistíte, že cena nezahrnuje například montáž, dopravu a další poplatky,“ upozorňuje Lubomír Valenta, specialista na garáže značky Lomax. „I v případě zimních nabídek proto doporučuji zákazníkům, aby se obraceli jen na značkové výrobce a distributory,“ dodává Valenta.

Akce trvají zpravidla do konce února

Pokud chtějí zákazníci ušetřit při pořízení garážových vrat, je nutné si s rozhodnutím pospíšit. Speciální cenové akce trvají zpravidla maximálně do konce února. Tento termín se týká objednávek a případně úhrady zálohových plateb, realizace mohou proběhnout až po ukončení zimních akcí.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3