INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ProductKukuřičné lupínky jsou pro řadu domácností automatickou součástí snídaně. Do Česka přichází se svými produkty známá značka Kellogg´s, kterou si spousta Čechů doposud musela objednávat jen přes internet nebo dovážet od známých. Kellogg´s je jedna z nejprodávanějších a nejoblíbenějších značek nejen v USA, ale po celém světě.

„Kromě klasických Kellogg´s cornflakes půjde také o medem a oříšky ochucené unikátní rýžové Choco Krispies a Frosties. Další cereálie, jako například Chocos a Special K již zalistovaly řetězce Tesco a Billa," uvedl Radek Hovorka, National Account Manager z firmy Rafinanz Orbico, která k nám výrobky Kellogg´s importuje.

Zejména ženy, které vyznávají zdravý životní styl, ocení řadu Special K, což jsou vícezrnné křupavé lupínky z rýže, pšenice a ječmene. Tyto lupínky jsou významným zdrojem vlákniny, železa a sedmi vitaminů. Navíc obsahují méně než 2 % tuku. Děti si zase zamilují rýžové burisony s pořádnou porcí čokolády. Choco Krispies, kukuřičné lupínky s maskotem tygrem Tonym Frosties nebo čokoládové Chocos. Samozřejmě na trhu nebudou chybět standardní Kellogg´s Corn Flakes, zákazníci si mohou vybrat i variantu s oříšky a medem.

Američan W. K. Kellogg změnil před více než sto lety způsob snídání, když při opékání kukuřičných zrn objevil, že se z nich staly křupavé lupínky. Cereálie Kellogg´s se záhy po uvedení na americký trh staly velmi oblíbené a dodnes patří nejen v Americe mezi jedničku na trhu. V Česku jsou k dostání v obchodech Tesco a Billa a vybraných prodejnách nezávislého trhu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3