INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

DML 0150 webNové technologie, produkty a finální aplikace z oboru reklamy, médií, polygrafie a obalů byly hlavními tématy letošního ročníku veletrhu REKLAMA POLYGRAF. Jeho 22. ročník se konal v polovině května v multifunkčním areálu PVA EXPO PRAHA. Na 11 200 m2 se představilo celkem 230 vystavovatelů, z čehož 32 bylo ze zahraničí. Třídenní akci určenou po odborníky, jejíž součástí byl i první ročník veletrhu FOR 3D, navštívilo 8278 profesionálů, 1623 návštěvníků bylo podle statistik ze zahraničí. První den veletrhu byl obohacen o akci EVENT DAY, přehlídku zážitkového marketingu.

Veletrh REKLAMA POLYGRAF byl jako každý rok rozdělen do dvou částí. Technologicko-průmyslová část veletrhu, do které spadá výroba reklamy a samotný tisk, byla umístěna v Hale 4. Zastoupeny byly všechny významné firmy z oboru, např. XEROX, EPSON, RICOH nebo FUJIFILM. V Hale 3 pak byla prezentována všeobecná reklama – zejména reklamní dárkové předměty, vizuální komunikace a produkty POP/POS. Letos se v premiéře představil veletrh FOR 3D, který prezentoval dynamicky se rozvíjející obor technologií 3D tisku.

Neméně zajímavý byl doprovodný program, který zahrnoval odborné přednášky, konference a workshopy. Vyhlášeny byly výsledky soutěží Kalendář roku, Duhový paprsek a Hvězda 3D reklamy.

V soutěži Kalendář roku bylo hodnoceno celkem 71 přihlášených prací, hlavní cenu GRAND PRIX a 1. místo v kategorii Design si odnesl kalendář „2015 Miloš Budík“, jehož přihlašovatelem byla Tiskárna Helbich, a.s. Velmi emotivní bylo předávání Ceny veřejnosti a Ceny za vyjádření sociální role charitativnímu kalendáři Bellisime, jehož přihlašovatelem byla Aliance žen s rakovinou prsu, o.p.s.

Soutěž o nejlepší signmakingovou realizaci pro český a slovenský trh Duhový paprsek ocenila práce v pěti kategoriích: Světelná reklama, Outdoor reklama, Indoor reklama, Mobilní reklama a POP/POS reklama. Kromě toho bylo uděleno Zvláštní ocenění poroty za společenskou odpovědnost v sociální oblasti společnosti Atlas advertising Group s.r.o. za Křížovou cestu od Ivana Komárka pro Agolu.

Letošní ročník soutěže Hvězda 3D reklamy, který oceňoval reklamní předměty, ukázal, že dobrý reklamní předmět nemusí být drahý. Absolutním vítězem se stal tetovací rukáv, silonová punčocha potištěná barevným vzorem, která vypadá jako opravdové tetování. Ve spojení se značkou Kofola zaručeně pobavil cílovou skupinu. Oceněno bylo i těžítko ve tvaru znaku Mercedes.

V rámci společenského večera pro vystavovatele byla předána ocenění za nejpůsobivější expozice veletrhu TOP EXPO. Diplom obdržely firmy XEROX CZECH REPUBLIC s.r.o., Spandex SyndiCUT, s.r.o., COLOP CZ s.r.o. a STI Česko s.r.o.

Více informací najdete na www.reklama-fair.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3