INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

gloUnikátní službu moderního nakupování Scan&Go rozšiřuje jako jediný Globus do všech svých hypermarketů. Pohodlně a rychle tak budou moci nakupovat zákazníci v Česku od 24. října. Zákazníci si dle dosavadního tříletého testování technologii oblíbili ve velkém. Nyní ji v každém hypermarketu, kde je již v běhu, využívají lidé 25 000 krát za měsíc, což je o třetinu více, než tomu bylo loni. Praxe totiž ukázala, že skutečně zkracuje dobu nákupu a šetří síly.

Hypermarkety Globus budou od konce října jako první a jediní nabízet bezplatnou službu  Scan&Go ve všech svých pobočkách. Technologie prošla úspěšně tříletým testováním, které ukázalo, že zákazníci přijali moderní styl nakupování doslova s nadšením a nalézají v něm hodně výhod. Ty shrnuje mluvčí hypermarketů Pavla Hobíková: „K největším výhodám patří úspora času a rychlé odbavení bez čekání. U pokladny není nutné znovu načítat jednotlivé položky nákupu a většina času se ušetří tím, že odpadá vykládání zboží na pokladní pás. Zákazník bere zboží do ruky jen dvakrát - když ho dává do vozíku a současně skenuje, a pak až ho ukládá do auta. Zboží může během nákupu ukládat také přímo do tašky, čímž se ušetří ještě jeden úkon.“ Poukazuje tak na to, že při klasickém způsobu nakupování vezme zákazník, společně s pokladní, každou položku do ruky celkem až pětkrát. Nehledě na to, že celkovou částku za nákup se zákazník dozví až u pokladny, přičemž další z výhod  Scan&Go je právě to, že o výši nákupu má přehled po celou jeho dobu.

Zákazníky baví praktičností i zrychlením

Mohlo by se zdát, že Scan&Go si oblíbili výhradně mladší zákazníci. To však není zcela pravda. Podle průzkumu Globusu se oblíbenost služby odvíjí častěji od velikosti plánovaného nákupu. To zpětně poukazuje právě na to, že si zákazníci ověřili, že je citelný rozdíl mezi klasickým nakupováním a tímto zjednodušeným. „Nicméně zaznamenáváme, že uživatelé, kteří si Scan&Go vyzkoušeli, pak pořizují i menší nákupy s touto technologií. V každém hypermarketu připadá na tuto novou technologii průměrně 25 tisíc nákupů za týden, což je velmi významný podíl z celku, a toto číslo stále stoupá,“ říká Pavla Hobíková s tím, že kde je pomyslný strop počtu nákupů tímto moderním stylem, nedokáže nikdo nyní odhadnout. Celkově totiž bude v patnácti Globusech od října Scan&Go ve velkém - k dispozici budou mít zákazníci 1 600 skenerů a 81 pokladen.

Lidé nezmizí

Zavedení moderní technologie Scan&Go do všech patnácti hypermarketů Globus neznamená pro zaměstnance propouštění. „U každé kasy Scan&Go je zákazníkům k dispozici poradce, který je schopen s technologií pomoci. To platí i pro pobočky, kde máme samoobslužné pokladny. Navíc je naším záměrem posílit i odborný personál uvnitř obchodů, který dokáže poradit při samotném nákupu. A samozřejmě běžné pokladny nezmizí, šikovné pokladní budou potřeba vždy,“ říká Pavla Hobíková.  

Vzít nákupní košík, skener Scan&Go do ruky a mít po celou dobu nákupu díky průběžnému načítání kódů přehled, kolik nákup stojí. Navíc přijít k pokladně s již načtenými položkami a bez vykládání zboží na pás okamžitě zaplatit. Celý nákup je velmi jednoduchý díky intuitivnímu ovládání skeneru i pokladen. První systém Scan&Go byl zaveden v roce 2013 v Globusu v Čakovicích. Loni pak byl vybaven skenery hypermarket v Praze na Zličíně a v Brně. Nyní je vybaveno skenery třináct hypermarketů, přičemž v měsíci říjnu završí Globus celkové pokrytí ve všech patnácti hypermarketech po celé ČR.

(tz)

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3