INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Češi letos více než vloni pečou doma vlastní vánoční cukroví a pijí více teplého grogu. Prodeje tradičního Tuzemáku, který se před Vánocemi používá právě hlavně na pečení a přípravu grogu, za listopad a prosinec meziročně vzrostly o pětinu. Vyplývá to z aktuálních výsledků prodejů 2. největší domácí likérky GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries.

Zuzana Behová, marketingová ředitelka: „Vrcholem prodejů Tuzemáku je předvánoční období. Již nyní je zřejmé, že letos jeho prodej výrazně převýší loňská čísla. Za listopad a část prosince jsme prodali výrazně více Tuzemáku než ve srovnání s loňským rokem. Celkové meziroční navýšení může dosáhnout až 20 procent. Trendem totiž je, že se Češi více vrací k domácímu pečení cukroví. Roste také spotřeba tradičního českého nápoje, teplého grogu.“

Vedle Tuzemáku podle Jiřího Pejši letos výrazně roste také zájem o vaječný likér, který GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries prodává pod značkou Vaječný Sen. Ten pijí Češi především v upravené verzi „Bombardina“ známého z italských a rakouských sjezdovek. „Oproti létu vzrostly prodeje Vaječného Snu až desetkrát. Češi si totiž oblíbili místní variantu „Bombardina“ známého ze zahraničních lyžařských středisek. Na těch našich si ho upravují většinou v kombinaci se Starou mysliveckou,“ doplnila Zuzana Behová.

O GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries

GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries a.s. je přímým nástupcem českých likérek GRANETTE a Starorežná Prostějov. Navazuje na více než 500 let dlouhou a bohatou tradici obou předních českých tradičních výrobců lihovin. Objemem výroby 120 tisíc hektolitrů alkoholických nápojů ročně je druhou největším výrobcem lihovin v České republice, zároveň je největším ryze českým výrobcem lihovin na českém trhu. Do výrobního portfolia firmy patří více než stovka produktů. Mezi nejznámější značky patří Stará myslivecká, Blend 42 vodka či Hanácká vodka. Své značky firma také úspěšně vyváží. S produkty pocházejícími z výrobních linek GRANETTE&STAROREŽNÁ Distilleries se zákazníci mohou setkat v dalších patnáct zemích pěti světových kontinentů. Na domácím trhu pak firma také distribuuje značky Pushkin, Berentzen, Garrone či Appleton Estate a další.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3