INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zahraniční kanceláře agentury CzechTrade registrují ze strany českých exportérů zvýšený zájem o své služby. Kanceláře vloni pro klienty odpracovaly přes 87 000 hodin, což je dvojnásobek oproti roku 2014. Výrazný nárůst zájmu zaznamenalo např. zastoupení v Düsseldorfu, které podpořilo při vstupu na německý trh 259 firem, což znamená 50% meziroční nárůst. Agentura v loňském roce rozšířila působnost o zastoupení v Singapuru, Teheránu a Peru, a v současné době tak nabízí své služby prostřednictvím 51 zahraničních kanceláří. Na začátku letošního roku pak otevřela pobočku v nigerijském Lagosu.

„V loňském roce jsme obsloužili přes 1000 expandujících klientů. Stále více aktivit se nám daří realizovat také na domácí půdě. Mezi nejefektivnější akce v rámci B2B jednání patří akviziční Sourcing days. Pro české firmy, které teprve sbírají odvahu ke vstupu na zahraniční trhy, jsou podle nás důležitým motivačním faktorem také vzdělávací semináře a konference,“ uvedl generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.

            Rok 2016 byl z pohledu zájmu exportérů o služby agentury velmi zdařilý. S její podporou došlo k realizaci stovek úspěšných kontraktů českých firem v zahraničí. Klienti ohodnotili služby agentury CzechTrade známkou 1,17 a na spolupráci s ní nejvíce oceňují úsporu času i nákladů, ale také odbornost a poradenství v rámci obchodních a legislativních specifik daných regionů. Český export si vloni udržel růstovou tendenci. Skutečností zůstává, že je stále dominantně fixován na země evropské osmadvacítky, zejména pak na Německo, což potvrzují i výsledky a zkušenosti agentury CzechTrade. Cílem však je také podpora českých podniků při průniku na mimoevropské trhy. Čilá ekonomická diplomacie v blízkém horizontu napomůže k lepší obchodní bilanci například s asijskými zeměmi, jižní i severní Amerikou nebo se zeměmi SNS, které nabízejí řadu exportních příležitostí. Na budování exportních příležitostí v netradičních a vzdálených regionech se velkou měrou podílí i agentura CzechTrade se svou širokou sítí zahraničních kanceláří.

            V roce 2016 agentura CzechTrade pokračovala ve vzdělávání českých firem, pro které uspořádala 47 vzdělávacích seminářů a exportních konferencí pro celkem 1170 účastníků. Nově pak zorganizovala devět exportních fór v regionech pro 400 účastníků. Prostřednictvím klientského centra agentura odpověděla na více než 500 dotazů. Její zaměstnanci zpracovali přes 2700 exportních příležitostí, které byly prezentovány za pomoci portálu BusinessInfo.cz. Průměrný měsíční počet zhlédnutých stránek návštěvníků tohoto portálu byl téměř 730 000 a u rubriky Zahraniční obchod činil 102 506.

            Pro letošní rok agentura plánuje personální posílení zahraniční kanceláře v Chicagu a chce pokračovat v optimalizaci lokalit zahraničních kanceláří. Bude se také více zaměřovat na publikaci následováníhodných případů a využití projektu Šance pro úspěšný export.

            Kromě toho agentura CzechTrade v letošním roce oslaví 20. výročí působení na trhu, a proto i řada plánovaných akcí bude reflektovat toto jubileum.   

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3