INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

JINAK 0468Catering je bezesporu jedním ze stavebních kamenů dobrého kongresu. Partnerem Kongresového centra Praha je už 12 let Zátiší Catering. Za tu dobu se kongresový průmysl významně proměnil.

Hosté mají výrazně vyšší očekávání a organizátoři jim je chtějí splnit. Pokud se navíc kvalita připraveného jídla a servisu snoubí se zdravými trendy a zodpovědným přístupem, jde o gastronomický zážitek na té nejvyšší úrovni.

Kongresové centrum Praha se snaží být konkurenceschopné ve všech ohledech. Kvalitní čerstvé pokrmy a nápoje jsou samozřejmostí a originální servis je nutností v boji s konkurencí. V trendech se objevuje například variace malých špízů a kornoutů, které někdy připravuje šéfkuchař přímo před strávníky, tzv. life-cooking stage. Oblíbený je i brain food, což se u kongresů, kde si účastníci bezesporu mozky namáhají od rána do večera, přímo nabízí. Brain food – neboli lehké, výživově vyvážené a zdravé jídlo zajistí, že i v druhé polovině dne po obědové pauze budou mít řečníci stejnou pozornost jako v ranním bloku. Novinkou z velmi blízké budoucnosti bude videomapping, kdy součástí oběda nebo večeře nebude jen konzumace jídla, ale i efektní videoprodukce na prostřeném stole.

Moderní kongresové menu servírované v Kongresovém centru Praha je složeno z pokrmů připravených ze sezónních a převážně lokálních potravin, aby ekologická stopa dovozu potravin byla co nejmenší. Pokud se pak používá jednorázové nádobí, je vždy biologicky rozložitelné a zbylý odpad se důsledně třídí. Přebytky jídla, kterým se u velkých akcí prostě nedá vyhnout, jsou za dodržení nejvyšších hygienických standardů dodávány charitativním organizacím.

Protože se v Kongresovém centru Praha snažíme samozřejmě i o to, aby se jídlo dostalo na stůl v co nejvyšší kvalitě a také za tepla, dochází teď v budově k rozsáhlé rekonstrukci zázemí včetně kuchyně, aby cesta k delegátům byla co nejkratší při dodržení nejpřísnějších hygienických norem. To, že se jídlo připravuje přímo v místě konání akce je samozřejmě obrovskou výhodou, protože je pak možno operativně reagovat na požadavky klienta – tedy organizátora akce.

„Zátiší catering je na trhu téměř 20 let, občerstvení zajišťujeme na různých akcích i v zahraničí a je patrné, že svými standardy zcela dosahujeme světové úrovně. Máme vizi, že do roku 2020 bychom chtěli patřit mezi pět nejlepších evropských cateringových společností. Že jsme od našeho cíle jen krůček, chceme ukázat na mezinárodním kongresu ICCA. Je to velmi prestižní událost, kde představíme moderní trendy, které určí podobu cateringu v příštích pěti letech,“ říká ředitel skupiny Zátiší Catering David Tomašovych.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3