INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

JINAK 0468Catering je bezesporu jedním ze stavebních kamenů dobrého kongresu. Partnerem Kongresového centra Praha je už 12 let Zátiší Catering. Za tu dobu se kongresový průmysl významně proměnil.

Hosté mají výrazně vyšší očekávání a organizátoři jim je chtějí splnit. Pokud se navíc kvalita připraveného jídla a servisu snoubí se zdravými trendy a zodpovědným přístupem, jde o gastronomický zážitek na té nejvyšší úrovni.

Kongresové centrum Praha se snaží být konkurenceschopné ve všech ohledech. Kvalitní čerstvé pokrmy a nápoje jsou samozřejmostí a originální servis je nutností v boji s konkurencí. V trendech se objevuje například variace malých špízů a kornoutů, které někdy připravuje šéfkuchař přímo před strávníky, tzv. life-cooking stage. Oblíbený je i brain food, což se u kongresů, kde si účastníci bezesporu mozky namáhají od rána do večera, přímo nabízí. Brain food – neboli lehké, výživově vyvážené a zdravé jídlo zajistí, že i v druhé polovině dne po obědové pauze budou mít řečníci stejnou pozornost jako v ranním bloku. Novinkou z velmi blízké budoucnosti bude videomapping, kdy součástí oběda nebo večeře nebude jen konzumace jídla, ale i efektní videoprodukce na prostřeném stole.

Moderní kongresové menu servírované v Kongresovém centru Praha je složeno z pokrmů připravených ze sezónních a převážně lokálních potravin, aby ekologická stopa dovozu potravin byla co nejmenší. Pokud se pak používá jednorázové nádobí, je vždy biologicky rozložitelné a zbylý odpad se důsledně třídí. Přebytky jídla, kterým se u velkých akcí prostě nedá vyhnout, jsou za dodržení nejvyšších hygienických standardů dodávány charitativním organizacím.

Protože se v Kongresovém centru Praha snažíme samozřejmě i o to, aby se jídlo dostalo na stůl v co nejvyšší kvalitě a také za tepla, dochází teď v budově k rozsáhlé rekonstrukci zázemí včetně kuchyně, aby cesta k delegátům byla co nejkratší při dodržení nejpřísnějších hygienických norem. To, že se jídlo připravuje přímo v místě konání akce je samozřejmě obrovskou výhodou, protože je pak možno operativně reagovat na požadavky klienta – tedy organizátora akce.

„Zátiší catering je na trhu téměř 20 let, občerstvení zajišťujeme na různých akcích i v zahraničí a je patrné, že svými standardy zcela dosahujeme světové úrovně. Máme vizi, že do roku 2020 bychom chtěli patřit mezi pět nejlepších evropských cateringových společností. Že jsme od našeho cíle jen krůček, chceme ukázat na mezinárodním kongresu ICCA. Je to velmi prestižní událost, kde představíme moderní trendy, které určí podobu cateringu v příštích pěti letech,“ říká ředitel skupiny Zátiší Catering David Tomašovych.

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3