INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Energetická skupina innogy změnila o prázdninách vzhled faktur za dodávky energií. Úplně nová podoba vyúčtování spotřebované elektřiny nebo plynu reaguje na výsledky zákaznických průzkumů. Zákazníci nyní od innogy dostávají přehlednější a srozumitelnější vyúčtování.

Novinkou je barevné odlišení plánu záloh a QR kód pro rychlou mobilní platbu.
„Nové faktury zákazníkům rozesíláme od poloviny července a první reakce lidí jsou pozitivní. Snažili jsme se, aby faktury byly ještě přehlednější. K jejich vylepšení výrazně přispěli také naši zákazníci, při tvorbě nových dokumentů nám velmi pomohly výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků s fakturou,“ uvedl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing, a dodal: „Vyúčtování nově odlišujeme také barevně - za elektřinu jsou zelené, faktury za plyn žluté, plány záloh modré a upomínky červené.“
První straně faktury dominuje rámeček s výsledkem vyúčtování. Zákazník tak okamžitě vidí informaci o doplatku nebo přeplatku a jeho výši. Pod ním je uvedena celková cena za dodávky elektřiny nebo plynu a součet přijatých plateb. Užitečné je také grafické srovnání spotřeby v posledních třech letech. Nejdůležitější údaje na první straně ještě doplňují údaje o spotřebě – tedy počáteční a konečný stav měřidla a v případě plynu ještě přepočet z m3 na kWh.
Na druhé a třetí straně zákazníci najdou podrobný rozpis spotřeby, přijatých plateb a rozúčtování ceny na jednotlivé složky tak, jak to ukládá legislativa. Další list innogy využívá pro informace o zákaznických výhodách nebo akčních nabídkách. Poslední strana faktury je určena pro plán záloh.
„Výraznou změnou je barevné odlišení plánu záloh, který je vždy modrý. Rozpis záloh zákazníci nově najdou na samostatném listu. Novinkou je také QR kód pro rychlé zadání platby přes mobilní aplikace. Pro snadnou orientaci a vysvětlení údajů jsme pro zákazníky připravili průvodce novou fakturou, který je k dispozici na webu innogy,“ dodal Konvalina.
Veškeré náležitosti, rozsah a termíny, které musí obchodníci na fakturách za energie zveřejňovat, stanovuje vyhláška Energetického regulačního úřadu. Z průzkumů innogy vyplývá, že lidem na fakturách paradoxně nejvíce vadí velké množství otištěných detailů.

„Zákazníci nejčastěji uváděli, že je vyúčtování příliš podrobné a je v něm zbytečně moc údajů. Právě kvůli tomu dlouhodobě hodnotili fakturu jako nepřehlednou a nesrozumitelnou. Rádi bychom proto vedli s novým vedením ERÚ diskuzi o dalším zjednodušení vyúčtování, aby zákazníkům lépe vyhovovalo,“ dodal Konvalina.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3