INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

AccurioPress C6100 shadow transparency Nezávislá organizace Keypoint Intelligence udělila ocenění „PRO“ zařízení AccurioPress C6100 od Konica Minolta v kategorii barevných strojů pro středně objemné zakázky. Pochvalných reakcí se dočkala zejména inovační technologie pro automatickou průběžnou kontrolu a seřizování barevnosti i duplexního soutisku zakázky přímo během tisku.

Ocenění „PRO“ je udělováno nejlepším strojům hodnoceným v rámci terénních testů odborníky BLI. Zaměřuje se především na kvalitu tisku, produktivitu a uživatelské vlastnosti.

„Posílení efektivity, automatizace a flexibility našich zařízení je dlouhodobým cílem Konica Minolta. Stále častěji proto využíváme například prvků umělé inteligence či jiných řešení snižujících náročnost obsluhy našich strojů. Vážíme si toho, že právě technologie pro automatickou kontrolu a seřízení barevnosti tiskové zakázky byla hlavním důvodem pro udělení tohoto ocenění,“ řekl Milan Duška, Produktový manažer divize produkčního tisku Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Dříve zdlouhavou manuální činnost operátora nyní nahrazuje automatizovaná jednotka, která dokáže seřídit soutisk a barevnost zakázky i během chodu zařízení. AccurioPress C6100 tím zrychluje celý proces tisku při zachování požadované kvality a snížení zmetkovitosti.“

Oceněný model nabízí nejpokročilejší funkce duplexního a bannerového tisku na trhu. „Testování prokázalo schopnost zpracovat téměř jakýkoli typ a velikost média až do hmotnosti 400 gramů, a to i duplexně, aniž by zpomalil z maximální produkční rychlosti,“ upřesnil David Sweetnam, vedoucí výzkumu organizace Keypoint Intelligence pro regiony Evropa a Asie. Jako jediné zařízení ve své kategorii pak umožňuje potisknout bannerový papír o délce až 1300 mm jednostranně a 762 mm duplexně. Vhodný je proto zejména pro tiskárny, které chtějí rozšiřovat svou nabídku digitálních tiskových služeb.

AccurioPress C6100 díky speciální fixační a transferové jednotce umožňuje také potisk obálek a různých strukturovaných materiálů. Lze ho vybavit mimo jiné dokončovacím zařízením pro sešívání dokumentů formou tzv. Square fold, sešitovou vazbou V1 s hranatým hřbetem imitujícím lepenou vazu V2, a to s ořezem všech tří stran.

Keypoint Intelligence (dříve Buyers Laboratory Inc) je přední nezávislá testovací laboratoř v oboru kancelářské techniky. Byla založena v roce 1961 a od té doby působí jako hlavní nezávislý a spolehlivý zpravodaj v oblasti zobrazovacího průmyslu. Publikuje jedny z nejkomplexnějších srovnávacích testů kancelářské techniky, které jsou vždy založeny na tisku desítek tisíc stran různých hmotností a velikostí a na simulaci mnoha pracovních scénářů v rámci využití testovaných technologií.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc. 

Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost, která poskytuje inovativní řešení pro podniky a společnosti. Silné stránky společnosti jsou v kombinaci jejích klíčových technologií v oblasti pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání, nano-zpracování a oblasti materiálů. Konica Minolta vytváří nové hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit pracovní výzvy a procesy. V éře internetu věcí využívá společnost svých hlubokých odborných znalostí v oblasti digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost, poskytující sofistikovaná řešení. Konica Minolta je zároveň aktivní při vytváření inovací ve spolupráci a spojenectví s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery.
Společnost Konica Minolta má sídlo v Tokiu a její koncernové společnosti s více než 43 000 zaměstnanci působí v 50 zemích světa. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích po celém světě.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2016 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 68,1 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (38,1 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (32,9 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3